Ethan Sherrard
Rám támadt . Teljesen kimerültem , és ezért nem hiszem , hogy újból a fejébe tudnék nézni . Ezt nem úszom meg egykönnyen .
Talán , ha sikerülne leszorítanom Verityt a földre ! Attól mindig lenyugszik . Viszont én egyedül vagyok elég hozzá . Nem tudnám úgy lefogni , hogy a pici testével ki ne slisszanjon a kezeim közül . Olyan cuki pici ... Persze nem akkor , mikor a szeme vörösben forog , és vámpírosat játszana .
- Vhááááá ! - üvöltött agresszívan , amikor ezredszerre is támadást indított ellenem , jelezve , nem adja addig fel , míg a vérem nem áztatja a jó édes anyaföldet . Támadt én kivédtem , de ilyenkor szinte lehetetlenség puszta kézzel legyűrni . Karmol , rúg és ami a legrosszabb tőle , harap . A fogai olyanok akár megannyi kis kés , emberfelettien élesek . Én már csak tudom . Megannyiszor megharapott már ... Már nem úgy , te mocskos perverz ! Mindig húzom az agyát , és várom , hogy elpattanjon nála az ér és rám támadjon . Na ... Meg azt is tudom , hogy nem képes hazudni , hátha bevallja , hogy ő is szeret .
Azonban nem merenghettem túl sokáig , mert Verity egy újabb rúgással ágyékon talált ... Azt a rohadt ! Ááh !
- Pusz -tulj - suttogta ködös tekintettel a lány , majd készült volna lesújtani rám kardjával , mikor a bokrok mögül kiléptek a megváltóim . Két magas fiú , futólépésben . Görög tábori pólót viseltek , és valami irtó magasak voltak . Még nálam is magasabbak , pedig én is megvagyok ám száznyolcvan centiméter magas .
- Hát ... Ez meg ... ? - nézett a magasabb , barnás bőrű srác , de egyből leesett nekik mi is az ábra , és míg Verity csak rám figyelt sikeresen megfogták a lány két vállát és hassal lefele földre kényszerítették . Itt a képességének hatásának már el kellett volna múlni , de nem így történt . Kiszemeltem tovább kepesztett és morgott valamilyen más nyelven .
- Mégis , mi történt ? - kérdezte a szőke hajú , valószínűleg Apollónos srác .
- Majd később ... Elmondom - lihegtem . - Most viszont segítség kell . Ha az a lány - mutattam Verityre - elszabadul , nem csak engem akar majd megölni , hanem mindenki mást is , ami meggátolja a bosszújában - mintha csak hitelesíteni akarta volna szavaim a másik srác csuklójába mart , aki ugyan felszisszent , de nem engedett a szorításból .
- Te tudsz menni ? - nézett rám , mire bólintottam . - Akkor usgyi haver ! - legyintett , és nekiállt ő is lefogni Verát .
Használtam az erőket , és Kheiron mellé ugrottam .
- Oh ... Sherrard centurio ? - nézett rám meglepetten a kentaur .
- Kheiron ... Baj van . Heart centurio elvesztette az irányítást maga felett .
Kheiron azonnal vágtázott a helyszínre , néhány közelben lévő félistennel , majd lefújta a játékot .
Verityt megkötözték , és minden eszközt , amivel kiszabadulhat elvették tőle . Nem is tudtam , hogy ennyire paranoriás a lány ... Vagy öt féle vágóeszközt találtak csak a bal oldali nadrágzsebeibe , és a topjába felerősítve ... Nagyon durva a csaj . Rossz értelemben . Ha még egyet eszébe jut előszedni , én már nem élek .
Az Apolló és Apollón gyerekek egy elzárt szobába benyugtatózták , de éppen csak annyit segített , hogy nem akarta elrágni a köteleit . Miután megbizonyosodtak róla , hogy a kitörés nem fog magától csillapodni , benyomtak neki egy adag altatót , majd hagyták aludni .
- Hogy van ? - kérdeztem suttogva Elliet , amint kijött a kórteremből .
- Hát ... Nem is tudom mit mondjak - ült le fáradtan az egyik üres ágy szélére . - Destiny sosem volt könnyű eset . Ha valami meggondolatlanul cselekedtél nem tudta fékezni magát . Most mit csináltál ? - én csak elvörösödtem , és igen csak elszégyelltem magam . Valóban én okoztam ezt . - Mindegy is . Valószínűleg ez sokkal durvábban érintette . Bent ragadt . Folyamatosan olaszul beszél , nincs magánál - rázta meg a fejét . - Régebben is voltak ilyen kitörései ?
- Csak nagyon kevés - feleltem . - Míg Josh élt ... Minden más volt . Verity mosolygott ... nem is keveset . Mindig történt velük valami , de jól érezték magukat . Míg a barátja élt , mindig le tudta állítani Verityt . Csak egy szavába került . Josh temetése után kezdtek elfajulni a dolgok . Először azt hittük csak most kezd fejlődni , de a többi Invidia gyermeknek nincsen ilyen ereje . Kezdi felemészteni magát - észre sem vettem , hogy bekönnyezett a szemem , addig , ameddig az első könnycsepp le nem gördült az arcomon .
- Nyugodj meg Ethan ! - veregetett vállon Ellie . - Destiny meg fog gyógyul , csak ...
- Csak , mi ?! - vágtam közbe
idegesen . - Mi van , ha miattam örökre bent ragad ? Az én önzőségem miatt . Ha soha többé nem tör ki az ereje alól ?- Ethan , Ethan , shhhh ! - csitított , miközben átölelte , és hagyta , hogy a vállába fúrjam a fejem . - Tudom , hogy mennyire fontos neked . De nézd . Biztos , hogy fel fog ébredni . Viszont ... Akkor egyből meg kell szüntetnünk az erejét ... Vagy legalábbis el kell sajátítania az irányítását ... Könnyen fel tudom mérni az emberek testi erejét ... Ha Verity szeme vörös ... Tízszer olyan erős , mint általában - suttogta . - Nem hagyhatjuk , hogy elszabaduljon .
Apolló lánya még folytatta volna tovább is , de ideges látogatók érkeztek . Egy vörös hajú alacsony , narancssárga pólót viselő , szellős , és egy magasabb , hosszabb barna hajú zöld szemű fiú érkezett . A kisebb vörös a magasabb kezét szorongatta . Zaklatottak voltak .
- Hea- Verityvel mi történt ? - kérdezte a vöri . Valahonnan olyan ismerős ...
- Be kellett altatózni - felelt Greeta centurio . A vörös hajú fiú kihíján elsírta magát ... Bár egyidősnek tűnik velem . - Nyugalom Jacob ... Ugye Jacob ? - a fiú , ezek szerint Jacob , bólintott . - Verity fel fog ébredni . Ha felébred , te bemehetsz hozzá . Múltkor is le tudtad csitítani .
- Figyelhetem veled ? - kérdezte .
- Hát persze . Menjünk ! - elvonultak az orvosi szoba felé , én meg ott maradtam a barna hajúval .
- Szia ! - húzott velem szembe egy széket . - Louis Shrink - nyújtotta a kezét barátságosan , amit el is fogadtam .
- Ethan Sherrard centurio - mutatkoztam be én is .
- Hát téged meg mi lelt ? - mutatott a bekötözött sebeimre , és sebtapaszokkal borított felkaromra .
- Verity ... - adtam meg a választ .
- Uh ... Te voltál akit megtámadott ? - kérdezte , mire bólintottam . - Mi történt ? Várj , ne is ! Kitalálom ! - majd elkezdett összpontosítani rám , és a szeme kék lett , majd kicsit hátrahőkölt . - Ho -hó ! Te megcsókoltad ?! - nézett rám értetlenül .
- Igen . De ... Hiba volt . Most miattam van ilyen helyzetben . Miattam ... Miattam - ismételtem , miközben megtörten néztem magam elé .
- Figyi haver . Nem a te hibád ... Na jó , de ... De Verityn csak azért emelkedett felül az ereje , mert nem fordult segítséghez . Egyedül szenvedett , három éven keresztül . Nem kért segítséget - magyarázta , és én egyáltalán nem értettem mire akar utalni , és honnan tud erről .
- Na várj ... Te honnan tudsz mindent ?
- Tippeltem - vonta meg a vállát .
- Másrészt ... Hogy érted , hogy segítséggel most nem tartana itt ? - érdeklődtem . Ez a gyerek valami szuper bölcs félisten lehet . Biztos meg tudja magyarázni nekem ...
- Mármint ... Gondolj csak egy szörnyre ! - kezdte . - Egy nagyon erős szörnyre . Ez lesz most a traumája , amit tizenhárom évesen átélt . Hogy elvesztette a legjobb barátját . Ez egy nagyon erős szörny . Hiába vagyunk erősek , ha még az isteneknek is meggyűlik vele a bajuk . Ha nem hívunk segítséget a szörnyhöz , akkor előbb utóbb le fog minket győzni . Ez történt most Verityvel - fejezte be .
- Ez tényleg iga- ... - de már nem tudtam befejezni , mert Ellie közbevágott .
- Gyertek ! Destiny felébredt ... És valami mondani akar .
Üdvözletem a kedves népnek ! Tudom , tudom . Régen volt rész ... Tudom azt is , hogy eléggé silány minőségűre sikerült ... De remélem tetszett ...
És , hogy Bartusz sem akar megölni ...
Na sziasztok drádicák !
YOU ARE READING
HoO és PJo interaktív cucc
FanfictionKöszi , nagyon rendesek vagytok , de elég a karakterekből , kösz ♡ Most ötletem támadt egy ilyen jókis interaktív könyvecskéhez ! Igen már megint kopizok . De mi mást csináljak ? Szóval , a Nagy Csereprogram keretében kicserélnek néhány római és n...