Második rész

194 19 39
                                    

Lucya Rosberg

Hatalmas kiáltás hasított az eperföld kellemes csöndjébe . Először úgy gondoltam , csak az Árészosok dulakodnak , de mikor hallottam a "Verity állj !" ordításokat , már biztos voltam benne , ez nem egy egyszerű cicaharc .

- Chris , meg kéne nézni , mi folyik ott !

A fiú is zaklatottnak tűnt , idegesen babrált az ujjaival .

Felkeltem , majd szorosan ügyelve arra , hogy Mr. D epreit le ne tapossam , megcéloztam az arénát .

Ott nagyban folyt a csetepaté . A kis undok Eriszes lányt megtámadta az egyik csere félisten .

Chiriss üvöltve kezdett rohanni a balhé felé . Én sem maradtam tétlenül , futottam , hogy megvédjem a kis utálatos Lenyt .

A támadója furcsán nézett ki . A szeme vörösen izzott , szinte világított . Valami önkívületi állapotban lehetett , mert nem úgy tűnt , mint aki irányítja a tetteit .

Jacob és Luis is ott álltak , próbálták szavakkal leállítani a lányt , de láthatóan nem érintette a szelíd próbálkozás .

Odarohantam , és megpróbáltam földre küldeni a rómait , de formás lányról beszélünk , ezért ez nem volt olyan egyszerű .

Végül Jacob segített be , egy jó vastag fás szárral . A lány , mikor látta , reménytelen a szabadulás , szeme elkezdett kevésbé izzani , míg végül teljesen várná nem lett . Én is csak ekkor vettem észre , hogy rengetegen csődültek a teátrumba , és mind a földön heverő rómait figyelte .

A lány értetlenül nézett körbe és kábán kérdezte :

- M-mi történt ?

- Az , hogy majdnem megöltél , te vadállat ! Te mocskoskezű gyilkos ! - vágott előre a felháborodva Erisz lánya . - Hova képzeld magad , te idióta ?! Látszik , hogy római ... - de a kislány elhallgatott , mert a barna hajúnak az íriszei vészjóslóan piroslottak .

A cserefélver elkezdett kapálózni és rúgkapálni , de Jacob még szorosabbra húzta a növényt , a lány körül .

Pár perc mülva ismét lenyugodott , de látszott rajta , hogy tiszta dühös .

Letérdeltem mellé , és elkezdtem faggatni :

- Szia , mi a neved , és miért tetted ezt ?

- A nevem , Verity Destiny Heart . És azért tettem , mert bántotta a fiúkat . Illetve nem is akartam ezt tenni . Nem irányítható a képességem . Ha igazságtalanságot észlelek , megtorlom . Nem tudok neki gátat szabni , és szerencséje van a kis szöszinek , hogy még nem a halotti leplében pihen ! - sziszegte a fogai között . - Bocsánat , az anyám Invidia . Ti nálatok Nemezis . Ezzel az átokkal , avagy áldással születtem . Leny pont rosszkor jött ide sértegetősdit játszani , mert fegyver is volt nálam . Mondjuk , ha az ebédlőben jön oda hozzám , akkor egy pad lábával verem halálra , de most még rosszabb volt a helyzet .

- Jó , Verity . Semmi baj . Leny Erisz lánya , a viszály istennőjének sarja . Az a képessége , hogy másokat szít fel egymás ellen , vagy dühít fel , ugyan még senki sem reagált olyan hevesen , mint te . A nevem Lucya Rosberg . Hekaté lánya - mutatkoztam be . - Ő itt mellettem Christopher Kloomy Tyche fia .

- Szia Destiny ! - jött oda mellém Jacob , Démétér fia . - Minden rendben ?

- Aha ...

- Jacob , légyszi oldd le a gyökeret róla . Kéne egy Apollónos , aki ellátja . Idehívnátok valakit ?

HoO és PJo interaktív cucc Onde histórias criam vida. Descubra agora