Κεφάλαιο 16

218 18 0
                                    

Ξαφνικά νιώθω 2 χέρια να τυλίγονται γύρω από την μέση μου γυρνάω και τι να δω τον Παναγιώτη.
Παναγιώτα: ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ
Παναγιώτης:ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ
Παναγιώτα: ΑΪ ΓΑΜΗΣΟΥ
Παναγιώτης: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ
Με τράβηξε από το χέρι και με πήγε στις τουαλέτες. Άρχισε να με φιλάει βίαια και να αφήνει υργά φιλιά στον λαιμό μου. Ξαφνικά ακούω μια φωνή και είμαι σίγουρη ότι την ξέρω.
Αλ.:ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ
Ξαφνικά ο Άλεξ τράβηξε τον Παναγιώτη από τον γιακά και άρχισε να τον βαράει , εγώ έκλαιγα και δεν μπορούσα να ανασαίνω.
Παναγιώτα: Άλεξ Άστον . ΑΛΕΞ
Άλεξ : Είσαι καλά;;;
Π: Ναι ευχαριστώ .
Αλ.: Τπτ έλα ησύχασε ,πάμε σπίτι.
Βγήκαμε έξω εξήγησε στα παιδιά και πήγαμε στο σπίτι . Στον δρόμο δεν μίλαγε κάνεις μόνο εγώ που έκλαιγα.
Μπήκαμε σπίτι και μπήκα στο μπάνιο να βγάλω την βρώμα από πάνω μου μόλις τελείωσα ένιωσα ένα άγγιγμα στον ώμο μου γύρισα και κοίταξα ήταν ο Άλεξ ,μου έφερε πετσέτα ,τον ευχαρίστησα. Πήγαμε στο δωμάτιο και αφού άλλαξα τον άφησα να μου εξηγήσει τι ήταν το μνμ.
Αλ.: Η Άννα  ήταν η κοπέλα μου  δηλαδή η ξεπέτα μου εεεε και μόλις έμαθε ότι τα έχουμε ήθελε να σε εκβιάσει. Της είπα να μην σε πειράξει και έστελνε τέτοια μνμτ μέχρι να τα δεις . Για αυτό δεν απάντησα .
Π: Δηλαδή δεν με απάτησες;;
Αλ.: Όχι βρε χαζό έλα εδώ
Και άνοιξε τα χέρια του για αγκαλιά.
Ένιωσα τα βλέφαρα μου να βαρένουν και παραδώθηκα στα χέρια Μορφέα.

Η ΑΛΛΑΓΗМесто, где живут истории. Откройте их для себя