Χτυπάει το ξυπνητήρι του κινητού και βλέπω την ημερομηνία..............
ΑΑΑΑΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ. Ένιωσα τον Άλεξ να κουνιέται.
Αλ: Καλημέρα... Είπε και σηκώθηκε να φορέσει μπλούζα... καλά ούτε ένα φιλί;;;
Π: Καλημέρα είπα και πήγα στην ντουλάπα. Μπορεί να μην το θυμάται. Άρχισα να ετοιμάζομαι, φόρεσα ένα τζιν με μια κοντή κοντομάνικη λευκή μπλούζα που έγραφε τα αρχικά μας και τα Adidas μου. Κατεβήκαμε κάτω για πρωινό και είδα τα παιδιά.
Π: Καλημέρα
Όλοι: Μέρα
Οκ δεν ήταν αυτό που περίμενα αλλά εντάξει κάτι κάνει. Πάμε στον μπουφέ για να πάρω χυμό μαζί με τα κορίτσια. Και όταν λέω ότι κάτι πάει καλά για μια φορά όλα καταστρέφονται. Η Μυρτώ "καταλάθος" πάντα έριξε βυσσινάδα ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΟΥ.
Π:Καλά είσαι ηλίθια κοπέλα μου;;
Μ: Καταλάθος δεν το ήθελα λέει και κολλάει πέντε με τα τσιράκια της.
Τρέχω στο δωμάτιο και κλείνω την πόρτα με δύναμη. Αυτή την μπλούζα μου την είχε κάνει δώρο ο Άλεξ στην επέτειο μας , κλείναμε 1 χρόνο. Δεν ήθελα να λερωθεί με τπτ και η ηλίθια μου την λέρωσε. Την έβγαλα και πήγα στο μπάνιο κατάφερε να μου χαλάσει την διάθεση. Χτυπάει η πόρτα , αλλάζω γρήγορα και πάω να ανοίξω.
Άλεξ Pov
Την ηλίθια χάλασε την μπλούζα της και πάνω που πήγαιναν όλα καλά. Έρχεται και κάθεται δίπλα μου, σηκώνομαι με νεύρα και πάω στο δωμάτιο. Χτυπάω την πόρτα αλλά δεν ακούω κάτι ...
Π: Τώρα..είπε και άνοιξε την πόρτα
Αλ:Μην στεναχώριεσαι μωρό μου, θα σου πάρω καλύτερα δώρα το υπόσχομαι. Πάμε κάτω;;
Π:Ναι πάμε..είπε και πήγε να με φιλήσει αλλά γύρισα από την άλλη εεε τι κοτζαμ σχέδιο κάναμε. Την πήρα αγκαλιά για να πάμε κάτω.
Skip 3 hours----------------------------------------
Παναγιώτας Pov
Η ώρα ήταν 22:00 και κατά τις 23:00 θα πηγαίναμε σε μπαράκι. Ετοιμαστήκαμε όλα τα κορίτσια και κατεβήκαμε κάτω. Ο Άλεξ κούκλος όπως πάντα φόραγε μπορντό παντελόνι και μαύρο πουκάμισο.
Αλ: Θα πρέπει να σε προσέχω πολύ...
Π:Γτ;;;
Αλ:Γτ είσαι πανέμορφη
Π:Μόνο σήμερα;;
Αλ: Κάθε μέρα μωρό μου μου είπε και χαμογέλασε. Τι τέλειο χαμόγελο που έχει.....Τεσπα πήγαμε στα πούλμαν και φτάσαμε στο μπαρ. Οι καθηγητές κάτι είπαν στους τύπους έξω και μπήκαμε μέσα. Οι καθηγητές μας άφησαν μόνους μας και κατά τις 01:00 θα έρχονταν να μας ελέγξουν. Όλοι ήταν χαρούμενοι εκτός από εμένα, κανένας δεν θυμάται τα γενέθλια μου.
Εύα:Τι έχεις;;
Π:Τπτ ...
Αθ:Θα έρθεις να χορέψουμε;;; Είπε η Αθηνά στην Εύα
Π: Πήγαινε...
Εύα: Σίγουρα;;
Π: Ναι είμαι καλά.. της είπα και χαμογέλασα ψεύτικα. Ζήτησα μια βότκα στον μπάρμαν αλλά όταν πήρα το ποτήρι στο χέρι, μου το βούτηξε ο Άλεξ.
Αλ:Δεν θα πιεις καθόλου.
Π:Γτ;;;Δεν είσαι γονιός μου.
Αλ:Είμαι το αγόρι σου. Και σε νοιάζομαι...
Π:ΑΛΗΘΕΙΑ??? ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ
Αλ:ΓΤ ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ???
Π: ΓΤ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ούτε αυτό δεν θυμάσαι. Καλά δεν πηράζει ...
Του είπα και πήγα στο τραπέζι.
Άλεξ POV
Γαμώτο την πονάει αλλά έτσι είναι η έκπληξη. Κατά τις 23:30 την πήρα σηκωτή για να την πάω στην σκηνή.
Μετά εμφανίστηκαν και τα παιδιά με την τούρτα.
Βούρκωσε αλλά δεν πειράζει θα της περάσει.
Αλ:Κάνε μια ευχή της ψυθίρισα στο αυτί και ανατρίχιασε.
Έκλεισε τα μάτια και τα άνοιξε.
Αλ: Χρόνια πολλά μωρό μου. Της είπα και την φίλησα.-----------------------------------------------------------
Καλά Χριστούγεννα
Συγνώμη για την καθυστέρηση ορίστε....
Δικό σας
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
Short StoryΗ Παναγιώτα είναι μία 17 έφηβη η οποία αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγω της εμφάνισης της. Η Εύα είναι η αδελφή της Παναγιώτας που την στηρίζει στο πρόβλημά της . Ο Άλεξ με τον Άρη είναι φίλοι οι όποιοι δεν γουστάρουν την Παναγιώτα και την Εύα . (και 17...