Κεφάλαιο 17

216 15 0
                                    

Μετά από ένα χρόνο.....
Είναι 18 Νοεμβρίου και κάνουμε συμβούλιο το 15μελές για την 10 ήμερη που θα γίνει στις 29 Νοεμβρίου. Ο πρόεδρος είναι ο Άλεξ και εγώ αντιπρόεδρος και  οι άλλοι τα μέλη.      Άλ.: Εγώ λέω να κάνουμε ψηφοφορία . Παναγιώτα εσύ και Μυρτώ  θα πείτε μέρη και θα ψηφήσετε οι άλλοι.             Παν.: Εγώ λέω την Ιταλία.                       Μυρ.:Αηδία εγώ λέω Αγγλία.                   Άλ.: Ας ψηφήσουμε. Εγώ διαλέγω Ιταλία.                                                                                                                    Νικήσαμε εμείς με την Ιταλία. Είμαστε όλη η παρέα σπίτι εμένα και του Άλεξ και συζητάμε.                                         Αλ.: Ωραία ιδέα μωρό μου η Ιταλία.Τον ευχαριστώ.                                                    Μετά από λίγο τα παιδία έφυγαν και μείναμε μόνοι μας .                                     Αλ.: Μωρό μου θα πάω να μαγειρέψω. Είπε και με φίλησε πεταχτά και πήγε στην κουζίνα. Μπήκα στο δωμάτιο να βάλω της πιτζάμες μου, μετά κατέβηκα κάτω και τον είδα να είναι χωρίς μπλούζα.Στηρίχτηκα στην κάσα της πόρτας και τον θαύμαζα.                    Αλ.: Θα με κοιτάς για πολύ;;;;  είπε και γύρισε να με κοιτάξει ,έτσι μου έδωσε την θέα να δω τα υπέροχα πράσινα μάτια του .                                  Π: Όσο θέλω θα κοιτάω το αγόρι μου. 
Αλ.: Αααααα ώστε έτσι και εγώ να πάω στο κορίτσι μου.
Του έριξα ένα άγριο βλέμμα και γέλασε.
Αλ.: Είσαι ψάρι. Πίστεψες ότι έχω άλλη;;
Π: Ναι ...
Με αγκάλιασε δίνοντας μου ένα πεταχτό φιλί.
Ξαφνικά χτυπάει το τηλ. μου.
Στην κλήση~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αθηνά: Παναγιώτα sos
Π: Τι έγινε πάλι;;;;
Αθ.:Νομίζω ότι ειμαι....
Π: Είσαι;;;
Αθ.: Είσαι μόνη ;;;
Π: Όχι είναι και ο Άλεξ
Αθ.: Διώξτον με κάποιον τρόπο για να έρθω να μιλήσουμε.
Π: Οκ...
Τέλος κλήσης~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Π: Μωρό μου...
Αλ: Ναι...
Π:Δεν εννοούσα εσένα...
Αλ.: Τότε ποιον;;
Π:Τις βάφλες που ετοιμάζεις...
Αλ: Αααα εντάξει τότε σε αφήνω να τις αποκαλείς έτσι.
Π: Αγάπη μου... Μπορείς να πας να πάρεις παγωτό από το σπίτι των παππούδων μου;;;
Αλ:ΤΙ??? Ξέρεις πόσο μακριά είναι... Όχι δεν πάω ...
Π: Έλα σε παρακαλώ... Έλα μωρό μου,λατρεία μου , ψυχή μου , Αγάπη μου θα πας να πάρεις;;;
Αλ.:Δεν με ρίχνεις...
Π:Άμα σου πω ότι θα κάνω ότι θες;;;
Αλ: Ότι ότι θέλω ;;;
Π.: Ότι ότι θες
Αλ.:Ωραία πάω και κοίτα το βράδυ να έχεις αντοχές...😏😏😏
Π.:Οκ πήγαινε πήγαινε..
Αφού ο Άλεξ έφυγε χτύπησε το κουδούνι και.....

Συγνώμη που δεν ανεβάζω συχνά αλλά μας έχουν πήξει στο διάβασμα. Τεσπά κλνχτ

Η ΑΛΛΑΓΗDove le storie prendono vita. Scoprilo ora