Κεφάλαιο 19

200 12 0
                                    

Τι είναι σήμερα;;;
Η 7ήμερη
Γιουπι
Οι γονείς μας μας πήγαν στα λεωφορεία για να μας αποχερετήσουν .
------------------------------------
(Μ.Π μαμά Παναγιώτας
Μπ.Π μπαμπάς Παναγιώτας
Μ.Α μαμά Άλεξ
Μπ.Α Μπαμπάς Άλεξ)
----------------------------------
Μ.Π:Να προσέχεις ... Και εσύ Άλεξ παιδί μου
Και άρχισαν να κλαίνε και οι 2 μαμάδες λες και πηγέναμε για σπουδές που και αυτό θα γίνει αλλά εντάξει....Την Εύα την είχαν από χαιρετήσει νωρίς γτ ήταν σπίτι τεσπα εγώ τα τραβάω όλα.
Αλ.: Μωρό μου πάμε;;
Σας έχω πει πως μου αρέσει να το ακούω από τα χείλη του. Όχι;;;; Εντάξει το ακούτε τώρα.
Π:Ναι πάμε...
Μπήκαμε μέσα και η Πολυαγαπημένη μου καθηγήτρια Κ. Παπαγεωργίου μας έβαλε αλφαβητικά. Που να μην χέσω και ήταν ο Άλεξ μετά η Μυρτώ ΌΠΑ ΚΑΤΣΕ ΠΟΙΟΣ ΗΡΘΕ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ....
Μετά ήμουνα εγώ αλλά επειδή η Μυρτώ δεν είχε έρθει κοιτάξτε τι έκανα.
Κ.Π: Παναγιώτα θα κάτσεις με τον Γιώργο.
Π.:Κυρία επειδή έχω το εισιτήριο στην τσάντα του Αλέξανδρου να πάω να το πάρω;;;
Κ.Π:Καλά .... Πήγαινε
Πήγα δίπλα στον Άλεξ και πήρα το σακίδιο του και άρχιζα να ψάχνω.
Π:Κυρία το βρήκα... Αλλά για να μην αναστατώνουμε τα παιδιά δεν καθόμαστε έτσι;;
Κ.Π: Εντάξει αλλά η Μυρτώ που θα κάτσει;;;
Π:Με τον Γιώργο.
Κ.Π:Εντάξει καθίστε μαζί.
Πήγα δίπλα στον Άλεξ και κάθησα με τα πράγματά μου.
Αλ.: Καλά δεν παίζεσαι....
Π:Το ξρ... Του είπα και τότε μπήκε μέσα η Μυρτώ.....
Μ: Νομίζω ότι εγώ κάθομαι εδώ
Αλ: Μωρό μου;;;
Μ + Π:Ναι;;
Π: Ποιος σου μίλησε εσένα;;;
Μ:Εμένα φώναξε..
Π:Θα ήθελες πολύ εεεεε;;;; Άντε να γαμήσεις κανέναν γτ το πρόσωπο σου έχει σφίξει. Της είπα και μας κοίταξε και έφυγε για να πάει να κάτσει στον Γιώργο.
Ξαφνικά  αρπάζω τον Άλεξ και τον φιλάω. Εννοείτε ότι ανταπέδωσε αλλά μετά σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσες.
Αλ:Άμα είναι να μου δίνεις τέτοια φιλιά θα σε κάνω να ζηλεύεις πιο πολύ.
Π:Τολμά και θα σε βρουν σε κάνα χαντάκι.
...........................
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για το αεροδρόμιο κοιμήθηκα στον ώμο του Αλεξ. Και στο αεροπλάνο κάθησα με την Αθηνά.
Τέλος είχαμε κλείσει ένα 2κλινο δωμάτιο για μας. Έκανα μπάνιο,έβαλα τις πιτζάμες με τον Άλεξ να κοιτάει γτ μπορούσε λέει να έχει ωραία όνειρα ,με φίλησε  και Κοιμηθήκαμε.

Η ΑΛΛΑΓΗOù les histoires vivent. Découvrez maintenant