Ξύπνησα το πρωί και θυμήθηκα τα χτεσινά ήταν τα πιο ωραία γενέθλια που έχω κάνει ποτέ. Άκουσα το ξυπνητήρι να χτυπάει και πήγα να σηκωθώ αλλά που τέτοια τύχη...ο Άλεξ με είχε αγκαλιάσει λες και ήμουν αρκούδι.
Π: Μωρό μου σήκω..
Αλ.:Μμμμμμμ
Π: Μωρό μου σήκω γτ πρέπει να πάμε με τα κορίτσια για ψώνια....
Αλ.:Μμμμμμμ σε λίγο... λέει αφήνοντας ένα φιλί στα μαλλιά μου και ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΒΟΔΙ??
Έεεε όχι ρε παιδιά ξανακοιμήθηκε .
Βγάζω τα χέρια του απαλά για να μην τον ξυπνήσω, γτ τον νοιάζομαι κιόλας... Και πάω στην ντουλάπα, διαλέγω ένα τζιν μπλε και μία ανοιχτό ροζ μπλούζα. Έστειλα μύνημα στα κορίτσια που έλεγαν σε 5' στην κεντρική είσοδο του ξενοδοχείου.~~~~~~~Skip 3 hours~~~~~~~
Είμαστε στην παραλία απέναντι από το ξενοδοχείο. Τα κορίτσια καθόμαστε στις ξαπλώστρες ενώ τα αγόρια είναι μέσα στη θάλασσα.
Αθ: Λοιπόν όπως όλοι ξέρουμε αύριο έχει γενέθλια ο Νίκος...
Π:Αλήθεια;; Μετά από εμένα , μπράβο ο Νικολής ...
Αθ: Συνεχίζω ... θα κάνουμε ένα πάρτι έκπληξη όπου θα γίνει εδώ στην παραλία από εμάς και βασικά εμάς γτ δεν θέλω πολύ κόσμο.
Εύα: Ωραία μου αρέσουν οι εκπλήξεις... Κοίτα μην το πεις πουθενά κακομοίρα μου ...
Λέει και κοιτάει εντάξει το κατάλαβα ότι ήταν για εμένα... Δεν φταίω εγώ που στην έκτη δημοτικού είχα πάει στον Χρήστο και του είπα ότι η Εύα σε γουστάρει και γίναμε βούκινο παλιές εποχές βέβαια μου το κρατάει ακόμα...
Αλ: Κορίτσια τι λέει;;
Π:Καλά λέει...
Καλά που κοιτάει;;; ΟΠΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΥΛΗΣ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΑΠΟΔΊΔΕΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ..
Π: Ωραία η κοπελιά;;;
Αλ: Εντάξει καλή είναι... Είπε γυρίζοντας να με κοιτάξει
Αλ: Εννοώ....
Π:Ωραία κάτσε με αυτήν ...
Του είπα και έφυγα
Δλδ τι ωραίο έχει παραπάνω από εμένα;;;
Δεν είμαι θέα;;;
Δεν..... Άστο μην συνεχίσω γτ θα χαλαστώ ... Κολύμπησα μέχρι που βγήκα σε κάτι βράχους κάθησα εκεί όπου ακούω ξαφνικά κάτι...
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
Short StoryΗ Παναγιώτα είναι μία 17 έφηβη η οποία αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγω της εμφάνισης της. Η Εύα είναι η αδελφή της Παναγιώτας που την στηρίζει στο πρόβλημά της . Ο Άλεξ με τον Άρη είναι φίλοι οι όποιοι δεν γουστάρουν την Παναγιώτα και την Εύα . (και 17...