Evet Tatlı yazarlardan biriyle daha karşınızdayım Deniztyler 2 hikayesi var:
1.ERKEKLERİ TAVLAMA GÜNLÜĞÜ
2.YAKIŞIKLI DÜKÜN ÇİRKİN KARISI
önce yazarımızı tanıyalım Deniz kendinden ve hoşlandığı şeylerden şöyle bahsediyor:
Nelerden hoşlanır? Güzel soru. Ben kendini tanıtamayan değil ama tanımayan bir insanım. O yüzden elimden geldiğince yanıtlayayım.
Lise 3'te Kore Dizilerine kafayı takmıştım. O zamanlar inanılmaz yalnızdım ve arkadaşım yoktu. Çok üzüldüğüm zamanlardı. Neyse, bu dizilerin sayesinde sınıfta konuşacağım kişiler olmuştu. Sürekli iziyor ve yorumlaşıyorduk. Neyse, ben 50'e yakın dizi izledim. Ta ki, geçen seneye kadar. Sanırım bir sıkıldım ve yaklaşık 2-3 yıldır çok nadir izliyorum. -Şimdi 20 yaşındayım.-
Sonra, 2012 yazında ben Naruto'nun animesine başladım. Sonra da mangasına sardım. Bu benim için yeni bir geçit oldu. Şimdi anime izliyorum bol bol. Sıkılana kadar devam. Ve üzülerek ilk göz ağrım, Naruto'm bir kaç bölüm sonra mangasıyla bana veda edecek.
Onun Lise 1'de inanılmaz derecede çok film izledim. -Hollywood filmleri ve animasyonları.- Şimdi onlarıda bıraktım.
Her şeyin bir zamanı var sanırım.
Bir ara herkes gibi, vampir-kurtadam kitapları okuyordum ve bayılıyordum. Ama şu an her tür kitabı okuyorum. Ama genelde fantastik oluyor.
Hoşuma bunlar gidiyor. Sanırım her şeyden bir şeyler var bende. Bir de basketbol ve futbol maçlarını izlerim. Anime olarak da spor animeleri favorim. Koyu Galatasaraylıyım. Maçlarını kaçırmam. Bebeğim desem yeri.
Bu kadar başka soru?
Bollywood filmleri de izledim ama çok bayılmadım.
Deniz sevdiği her şarkıyı dinleyebiliyor türü ne olursa olsun kendine kısıtlama getiremeyecek kadar özgür bir kız:D
Deniz'in ''Gerçekten inanılmazdı dediği bir kitap var:Ateşböceği Yolu eğer denizle aynı kafadansanız sizede öneririm
Şimdi biraz Hikayelerden bahsedelim işte Denizin Yakışıklı Dükün Çirkin Karısı'nı yazmaya başlama hikayesi:-Yazalı uzun zaman oldu ama hatırladığım kadarıyla sürekli yakışıklı erkek ve dünyalar güzeli kız hikayelerinden sıkıldığımdı. Hadi ama, demiştim kendi kendime. Dünyada sanki hiç çirkin birine aşık olunamaz mıydı? Yüzü çillerle kaplı olsa, sevilemez miydi?
Sevilebilirdi tabiki.
Çünkü asıl olan insanın iç dünyasıydı. Birinin dış güzelliğine bakabilirsiniz. Ama bir süre sonra eğer o kişi size davranış ve hal hareket olarak iyi gelmiyorsa sevemezsiniz. Olayda buradan çıktı. Birde tarihi-kurgu yazmayı çok istiyordum. Harmanlayıverdim.
Ve bildiğiniz üzere hikaye çok güel ve heycan vericiydi ama ne yazıkki bitti:(
şimdi ise Erkekleri Tavlama Günlüğünün Hikayesini dinleyelim:Cansev adlı arkadaşıma hikayeyi anlattığımda versiyon çok farklıydı. Kız yönetmendi ve bu günlükleri filme çekmek isteyecekti ama sonra çocuğu görünce etkilenecekti. Çünkü kızımızın çok acı çektiği bir ilişkisi olmuştu. Ama sonra her şey değişti. Birden olaylar hiç bilinmeyen bir yöne kaydı. Mesela ben Melek'in ve Mert'in olaylarının böyle gelişeceğini hiç düşünmemiştim. Kız ölecekti ve olay bitecekti. Ama sonra bilindiği üzere polisiye romana döndü iş. Bu fikir de aniden aklıma geldi yani ani ilhamlarımla meşurum desem yalan söylemiş olmam sanırım.
evet ve size bir ipucu vereyim bu hikayenin sonu belli ve 20-30 bölüm sonra bitecek ama şu anlık kitap 2.yarısına griyorYazarımıza ilham aldığı şeyleri sorduğumda aslında beklemediğim bir cevap geldi dediğim gibi Deniz kendini sınırlandıraayacak kadar özgür ruhlu bi kız işte cevap:
-Her şey. Yolda gördüğüm bir kurumuş yaprak, bir sesim, bir cümle, bir müzik, bir kitap. Olabilecek ve ulaşabileceğim her şey.
evet yine ben merhaba arkadaşlar ve Deniztyler bu bölüm sana bana yardım eden yazarlardan olduğun için çok teşekkür ederim bu bölüm sana :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlardan Spoiler...
Teen FictionEvet amatörüm ama bu benim tutkum nasıl insanlar yarım kalmış bir hikayeyi, yarısı yırtılmış bir metni merak ediyorsa bende yazarlarımızı merak ediyor hayat hikayelerini hobilerini, fobilerini çünkü internette kimse bir patates olduğunuzu bilmez hiç...