CLOCKWORKKHALEESI-Gündönümü-

133 7 4
                                    

selam yine ben:) ve yine tatlı yazarlardan biriyle karşınızdayım...

Gündönümünü yazan yazarımı idil şimdi ilk olarak idil kendinden nasıl bahseder?:

.Ben İdil, 16 yaşındayım, lise 3 TM öğrencisiyim.Adana'da yaşıyorum.Müzik dinlemekten, film izlemekten, seyahat etmekten, kitap okumaktan ve -elbette- hikaye yazmaktan hoşlanırım.İngilizceyle de aram iyidir, kolaylıkla çeviri yapabilirim ve yabancı fanfictionlar okumayı severim.
Evet idil böyle biri :)ama peki İdil yazmaya nasıl başladı dinleyelim:

Sanırım beşinci sınıfta başladım, o zamanlar yaz tatilinde gittiğim bir yerdeki kütüphaneden Harry Potter serisini okumaya başlamıştım.J.K Rowling'in böyle eğlenceli ve mükemmel bir kurgu yazdığını görünce "Acaba ben de yapabilir miyim ki?" diye düşündüm ve feci derecede amatör denilebilecek pek çok hikaye yazdım.
evet o hikayeyi kısaca duymayı çok isterdim ama maalesef İdil hatırlamadığını söyledi:(
Ama yakında şimdi Gündönümününkini dinleyeceksiniz:):

Gündönümü'nün çok keyifli bir hikayesi var.Ben ve bir grup arkadaşım, Buz ve Ateşin Şarkısı serisini baz alan bir role-playing(karakterleri o evrene göre yaratıp konuşturma)yapmaya karar verdik.Celina benim karakterimdi, diğerleri de arkadaşlarımın.Zaman geçtikçe okul sebebiyle RP grubumuzun aktifliği kayboldu ama ben karakterleri çok seviyordum.Bu sebeple bir gün grubu açıp her karakteri tek tek okudum, kendimden bir şeyler ekleyerek veya çıkararak Gündönümü evrenini oluşturdum.O gruptaki arkadaşlarımın hepsi-özellikle de Bengi-bu fikri çok heyecan verici buldular ve işte bugün buradayım.
Ve son olarak İdil'in ''keşke bende onun gibi yazabilsem...''diyenler için bir tavsiyesi var:):

Bir gün neden olmasın, denemeye devam etmen gerek. :') Bir yazarın her daim kendine ekleyebileceği bir şeyler vardır.


Evet bu röpörtajın da sonuna geldik İdil sana sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum bu bölüm sana:)
ve arkadaşlar merak ettiğiniz yazarlar varsa mesaj atabilirsiniz her daim röpörtaj için hazırım:D

Birde yazım yanlışları var biliyorum ama o kadar çok yazıyorum ki (önce yazara sonra size...)parmaklarım ağrıyor yani görmezden gelirseniz sevinirim....

-Paparaziii



Yazarlardan Spoiler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin