S
ylvia, Midtown Bilim ve Teknoloji okuluna girdiğinde Peter haricinde muhtemelen tüm öğrencileri görmüştü.
Sorduğu kimsenin Peter'ın nerede olduğunu bilmemesi bir yana kim olduğunu bile düzgünce bilmiyordu.
Eh, birkaç garip isim dışında."Merhaba, Peter Parker bugün gelmedi?"
"Penis Parker? Bilmiyorum belki de kankası spiderman ile takılıyordur."
Sylvia'nın birinin biricik bebeği, sevgilisi hakkında böyle konuştuğunu görmesi onu küplere bindirmeye yetmişti.
Onu tiyatro salonunda bilim yarışması için çalışırken bulana kadar fazlasıyla dolanması gerekmişti.
Taşıdığı kese kağıdının içindeki iki pizza dilimi de soğumaya başlamış, kolanın asidi kaçmıştı bile.
Umursamadı, iki dilim de Peter içindi nasılsa.Bir süre sadece tiyatro salonunun arka sıralarına oturup onu izledi, uzamaya başlamış saçlarıyla oynayışını, cevap verirken oluşan gülümsemesini ve onu gördüğünde parlayan gözlerini.
"Peter, nereye gidiyorsun?"
Peter, sahneden seke seke, kocaman gülümseyerek Sylvia'ya doğru gelirken arkasından seslenen kişiye bakmadan cevap verdi.
"Bugünlük bu kadar yeter bence."
Sylvia kocaman gülümseyerek ona kese kağıdını uzattı.
"Seni almaya gelmiştim, bilim yarışmasından bahsetmemiştin hiç?"
Peter bir çocuk gibi heyecanla kese kağıdını açarken dudaklarındaki gülümsemeye engel olamıyordu. Sylvia'nın her gün onu görmek istemesi çok tatlıydı ama hem borçlu hissediyordu, hem de Sylvia'nın çabuk sıkılacağından korkuyordu.
"Bundan sonra böyle mi olacak? Beni almak zorunda değilsin... şeyiz diye..."
Sylvia kıkırdayıp dudağına ufak bir öpücük bırakıp çekildi, çocuğun toplum içinde fazla utangaç olduğunu biliyordu ama kendine engel olamıyordu. Peter'ın kızarmasını izledi.
"Okul canıma okumadan önce seninle elimden geldiğince zaman geçirmek istiyorum."
Peter, kızın ona dün gece odasında okulunun nasıl işlediğini anlattığını hatırladı. Meyer's Sanat Okulu, öğrencilere belirli bir konu listesi verip (yaklaşık 20 konu) ilham perilerini kaçırmamak için onları rahat bırakıyor, kısa bir tatilden sonra okula dönüp o kavramları kullanarak tablo yapmalarını istiyordu.
Sylvia'nın tablosu hazırdı, Peter'ı öptüğü gece sabahlayıp bitirmişti.
İlk öpücük üstünden dört, sevgili olduklarından ikisinin de emin olması üstünden üç gün geçmişti. O zamandan beri Peter sık sık akşamüstü, devriyeden önce Sylvia'yı ziyaret ediyor ve sohbet ediyorlardı.
Peter için enerji kaynağıydı kız, Sylvia'nın yanında olup mutsuz hissetmesinin imkansız olduğunu düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainbow Museum • Peter Parker
Fanfiction"Sylvia Williams, Özel Meyers Güzel Sanatlar Okulu, Onur öğrencisi." Kızın uzattığı ele birkaç saniye baktı, eğer ne kadar uzun süre donup kaldığını Peter'a sorsaydınız birkaç saat diye cevaplardı. Oysa, sadece uzun birkaç saniye sonrasında titreye...