🍁İstemiyorum🍁

59 2 3
                                    

Yeni kitabımı lütfen destekleyin.
Güzel yorumlarınızı ve voltelerinizi bekliyorum canlarım....
İyi okumalar....

Güneş ışınlarının yüzüme vurmasıyla uyandım demeyi çok isterdim ama, öyle değildi. Bugün gökyüzü benim için ağlıyordu. Yağmurlu bir günde içim kan ağlayarak uyandım. Nedeni ise istemediğim bir adamla evlendiriliyordum. Hiç görmediğim, huyunu bilmediğim bir adamla evlenecektim.

Çocukken hayaller kurardım. Büyüdüğüm zaman aşık olup sevdiğim adamla evleneceğim diye, ama olmadı hayallerim yıkıldı tıpkı benim dün akşam yıkıldığım gibi. Ben kim miyim? Ben ailesi için her şeyi göğüs gerip mutlu görünmek için kendinden vazgeçen genç bir kızım. Benim adım Lee Young. Annem ölmeden önce bana ismim gibi bir kız olduğumu söylerdi, överdi beni. Çünkü ben çocuk yaşımda bir çok yükü taşımak zorunda kaldım, tıpkı şimdi ki gibi.

Babam şirketimizin kurtarmak adına beni kurban ediyordu. Haksızlıktı bu! Evlilik için küçüktüm. Daha 19 yaşında Hukuk fakültesi ikinci sınıf öğrencisiydim. Hayallerimi gerçekleştirip bir Avukat olacaktım ama olamayacak! hiç bir şey olmayacaktı.

Çünkü yüzünü dahi görmediğim bir adamla evlenerek kendimi toprağa gömecektim. Kapının tıklanmasıyla tavana boş boş bakmayı bırakıp kapıya yöneldimKapıyı açıp karşımda ki Min Seo teyzeme baktım. Benim çocukluğumdan beridir yanımızda olan kahyamız ve benim bu yaşıma gelmemi sağlayan bakıcımdı. Her zaman ki iç ısıtan gülüşüyle konuştu.

"Young, baban seni kahvaltı masasında bekliyor, baban'ın sana anlatması gereken, bir konu var."

Benim için üzgün olduğu, somut bir şekilde elde tutulacak gibiydi, hüzünlü gözlerini yüzümde gezdirdi.

"Lütfen iyi dinle. Baban'ın seni ne kadar çok sevdiğini biliyorsun, değil mi? Lütfen babanı bir kere dinle"

Dudağımı ısırdım. Dün akşam babama bu konu yüzünden çok bağırmıştım. Derin bir iç çekip gözümün önüne gelen saç tellerini, kulağımın arkasına sıkıştırıp kafamı salladımMin teyzeme ağlamaklı bakışlarımı atıp sarıldım. Benim sarılmama karşılık verip sıkıca sarıldı.

"babam bana kızgın mı? dün çok agresif davrandım, kırdım onu"

Gözümden bir damla süzüldü. Beni kendinden uzaklaştırıp, yüzümü avuçlarının arasına aldı.

"Young o senin baban, hem öyle davranmakta haklıydın, nede olsa baban da razı değil seni o adamla evlendirmeye, ama annenle birlikte kurdukları şirketi kaybetmeyi göz önüne alamazdı" 

Burnumu çekip, buruk bir gülüşle konuştum.

"ama beni kaybetmeye göz yumuyor!" sesim titremişti. "göz önüne alıyor teyze"

Gözümden akan her bir damlayı sıkılmadan silip, alnımdan öptü. 

"bak güzel kızım, seni annenden sonra ben büyüttüm, sana arkadaş oldum değil mi?" 

🍁P̷R̷İS̷O̷N̷E̷R̷🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin