Yumuşacık yatağıma daha fazla sokulup, yastığı kulağıma bastırdım. Evde ki gürültüleri duymamak için sıkıca bastırıyordum ama olmuyordu. Bu akşam evleniyordum. Ve ben hala uyuyordum. Sevmediğim bir adamla aynı evi, aynı odayı paylaşacaktım bu akşamdan sonra.
Evleneceğim adamı bir haftadır tanıyordum. Huy olarak değil, karakter ve tip olarak tanıyordum, gerisi koca bir boşluktu....
Odama bıkkınlık içerisinde giren Yu Jin. Sinirle bana söyleniyordu ve ben umursamıyordum. Yu Jin'le bir hafta içerisinde bir birimize bağlanmıştık resmen. Üstümde ki pikayi hızla çekip, bileğimi kavradığı gibi kaldırdı.
"ben ne diyorum! Sen hala uyuyorsun! Kuaför'e geç kalacağız, kalk artık!"
"istemiyorum"
Dudaklarımı büzüp yalvaran bakışlar attım. Gözlerini kısıp eğildi.
"ne demek istemiyorum! Sen bizimsin artık!"
Gözlerine bakıp, geri yatağa yattım. Yanıma oturup saçımı okşadı.
"evlendiğim adamı tanımıyorum. Tek bildiğim 'çapkın, odun ve soğuk biri olması' bunlar dışında abini tanımıyorum! Hiç bir şeyini bilmiyorum."
İsyankar çıkan sesimle kafasını salladı "peki o zaman, abim hakkında küçük bilgiler vereceğim sana. İyi dinle!"
kafamı gömdüğüm yastıktan kaldırıp merakla gözlerini baktım.
"Abim boynundan çok huylanır, yemek yapmaktan nefret eder. Mutfağa sadece tüketim amaçlı girer ve abimi en çok sinir eden şeyler ise (sözünü dinlememek, emir vermek, karşı gelmek)"
Gülüp "odun işte, ne beklersin ki kuralları bile onun gibi uyuz"
Kıkırdayıp yanağımı sıktı "bunlar yeter bence, geri kalanı da zamanla öğreneceksin zaten"
Duraksayıp avuçlarının arasına ellerimi hapis edip, derin bir nefes aldı.
"Young sana söylemek istediğim bir şey daha var, ama bunu abimin söylemesi....... daha münasip olur. Lütfen bana kızma. İlk defa bir arkadaşım oldu. Yani iki arkadaşım daha var ama onlar benden büyük, abimin arkadaşlarının eşleri."
Ben Yu Jin'e anlamsız bir şekilde bakarken, o devam etti.
"Ama Young sen benimle aynı yaşıtsın o yüzden sana kanım daha çok ısındı."
Beynim yanmıştı resmen. Kafamı iki yana hızla sallayıp, cümleleri topladım zihnimde.
"benimle beraber üç arkadaşın oldu. En yakını benim, abinin bir meselesi var bunu senin açıklayamayacağını, öğrendiğim zaman neden bana sen söylemedin diye kızacağımdan korktuğun için sana kızmamamı istiyorsun demi?" kafasını hızla salladı.
"Young abimle evlendiğinde bana dürüst ol ve her şeyi anlat, tamam mı? Ben yanında olacağım, emin ol"
Neden böyle diyordu ki? Bir sorun mu olacaktı? Odanın kapısı açıldığında, Sun Yeon sinirle içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍁P̷R̷İS̷O̷N̷E̷R̷🍁
Teen Fiction⚜️+18 ve küfür içerir⚜️ "senin yüzünden sevdiğim kız öldü!" Kulaklarımda, yankı olan kelime 'sevdiğim kız öldü!' oldu. Kocaman olmuş gözlerle, ona şok içerisinde bakıyordum. "ne diyorsun be adam! Neden benim yüzümden ölsün kız" Örgülü saçımı kavr...