1.

1.3K 32 0
                                    

Soňa
Včera som si chcela kúpiť lístky na koncert Yzomandiasa. V Poprade! Chápete? Konečne prišli tu! Ale hovno z toho lebo všetky lístky sú vypredané. Asi sa z toho zbláznim.

Kotě buď moje Habibi...
(začala hrať moja obľúbená pesnička ktorú mám nastavenú na zvonenie)
Zodvihla som mobil. Volala mi Taťa. Je to moja najlepšia kamarátka. Som rada, že mi volá práve teraz lebo potrebujem psychickú podporu.

Taťa-T, Soňa-S
T: Ahoj ako?
S: Ahoj strašne.
T: A to už prečo?
S: Vieš tá moja obľúbená kapela Milion+. No tak oni tu majú koncert.
T: Hej viem, počula som. A čo sa deje?
S: Lístky sú už vypredané. (plač)
T: Neboj to bude dobré. A neplač. Zajtra máš narodky. Nikdy nevieš čo sa bude diať. Užijeme si poriadnu oslavu len zajtra príď ku mne na byt.
S: Dobre ako povieš. Celkom sa teším. No idem sa osprchovať a spať. Dobrú noc
T: Dobrú noc
...

Taťa
Bože tú to vzalo. Neviem čo na nich vidí. No nič aj tak ju mám rada. Teraz musím ísť doplánovať tú oslavu.

Taťa-T, Tomáš-Š
T: Ahoj Tomáš
Š: Ahoj čo chceš?
T: Vieš že zajtra má Soňa 23 rokov nie?
Š: Hej viem prečo?
T: Zajtra o 15:00 u mňa na byte oslava.
Š: Aha a nehrá zajtra o 21:00 náhodou tá jej obľúbená kapela sto plus? Či jak sa volá.
T: Hej hrá a je to vraj Milión plus nie sto (smiech). Nezohnala lístky.
Š: Jaj no dobre. Tak prídem a nemám niečo doniesť?
T: Môžeš šampanské a víno. Nič tvrdé, tvrdé bude na zvyšnom programe (smiech)
Š: (smiech) to som zvedavý. Môže byť ružový Hubert?
T: Hej jasné. Kúp a zajtra príď. Teším sa
Š: Aj ja čau
...

Super takže Tomáša a pitie mám vybavené. Ešte zavolám Aďovi.

Platonická [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now