Pri telefonovaní píšem pred textom skratku mena. Vždy na úplnom začiatku hovoru som písala meno a k nemu príslušnú značku. Keďže už poznáte pri akom mene je aká značka, budem vysvetlivky písať iba pri nových osobách ❤️
Aďo-A
T: Čauko čo robíš zajtra?
A: Nič prečo?
T: Robím Soni oslavu.
A: A čo má?
T: 23 rokov, narodeniny
A: Jaaj však hej. O koľkej a kde?
T: O 15:00 u mňa.
A: Tak skoro?
T: Hej lebo mám pre nás pripravený aj iný mega dobrý program.
A: Aha tak sa teším. Vidíme sa
T: Aj ja čau
...Super tak toto by sme mali. Zajtra doobedu ešte skočím vybaviť nejaké ozdoby a jedlo. Obliekla som sa do pyžama. Teraz už idem spať.
RÁNO
Soňa
Zobudila som sa trochu skôr. Vstala som o pól 6 aj keď bežne vstávam o 7. V práci mám byť až o 8. Pracujem v jednej kaviarni na námestí. Urobila som si raňajky, dala som si dlhý relaxačný ranný kúpeľ a zavolala si taxík. Úplne som zabudla na ten koncert, takže sa mi zlepšila aj nálada. Avšak nie na dlho. Po ceste do práce som videla samé bilbordy ktoré mi ten koncert neustále pripomínali. Strašné.
V práci prebiehal deň pomaly, ale kľudne.Taťa
Asi vám prišlo divné, že nemám prácu a mám byť... Hej, som trochu pri peniazoch... Trochu viac. Čo povedať, proste matkin nový muž. No niesom ten typ. Niesom ten typ, že najdrahšie topánky, najdrahšie oblečenie, všetko drahé a trendy. Dokonca takýchto ľudí moc nemusím. Aj keď občas mi to nevadí. Najmä na mužoch. Myslím si, že ak raz nájdem muža, čo sa vie fakt štýlovo a pekne obliecť, bude môj vyvolený. No a keďže mám tie peniaze, nechodím ani do tej práce a jediná mám ten vlastný byt. Ale nikoho za to neodsudzujem. Práveže si už sama leziem na nervy a niekedy by som ten luxusný byt najradšej vymenila za garsónku.
YOU ARE READING
Platonická [DOKONČENÉ]
RomanceSoňa oslávi svoje 23 narodeniny a jej kamarátka Taťa jej splní najväčšie želanie. Z toho sa však vykľuje nečakaná situácia, ktorá obom dievčatám zmení životy o 360°. Ak chceš vedieť čo sa stalo, prečítaj si môj príbeh a ak sa ti bude páčiť, môžeš da...