Crrrn. Opäť zazvonil zvonček. Prišiel Tomáš a spolu sním aj Soňa. Privítali sme sa.
Keď sme sa všetci usadili začali sme kecať a hovoriť si príhody. Bola veľká sranda, rehotali sme sa tak, že sme ani nemohli dýchať. Čas plynul rýchlo. Ani sme sa nenazdali a už bolo osem hodín. A koncert je o deviatej! Dali sme si šampanské, zablahoželali Soni a rozlúčili sme sa s Aďom a Tomášom. Soni som povedala že bude u mňa prespávať, takže nemala žiadne obavy. Akurát som ju potrebovala dostať von z bytu. Povedala som že sa musíme ísť prejsť. Dalo mi to trocha zabrať, ale som dobrá klamárka takže mi rýchlo uverila😂. Vybrali sme sa teda von, smerom k podniku kde ten večer hrali Milion+. Keď si uvedomia čo sa deje, pišťala ako zmyslov zbavená. Behala a skákala tam od radosti ako malé dieťa. A to ešte stále nevedela, že mám tie drahšie lístky, čo môžete ísť aj do zákulisia a pokecať s nimi.
Kým sme sa dostali dnu, trochu to trvalo, bolo tam kopu ľudí. Hlava na hlave. Začal koncert ale ja som si potrebovala odbehnúť na WC. Soňa tam ostala. Z wcka som len počula ich hlasy. Zdali sa mi akési povedomé. Neprikladala som tomu veľkú váhu, veď sú to reperi. Určite som ich počula v nejakej pesničke.
Prišla som späť do sály a hľadala som Soňu. Tá baba sa pretlačila až úplne dopredu. Išla som za ňou. Postavila som sa k nej a začala som si aspoň trochu vychutnávať hudbu. Pri pohľade na jej tvár som mala príjemný pocit pri srdci. Takú šťastnú som ju ešte nevidela. Pozrela som sa na pódium. SKORO SOM ODPADLA!!! Veď to boli oni! Dominik a Jakub! Český chlapci čo mi dnes pomáhali! Začala som prudko dýchať. Zbytok koncertu som strávila pred klubom a rozdýchavala som to. Rozmýšľala som čo bude ďalej. Zamilovala som sa... Zamilovala som sa do repera, ktorý je z česka! Výborne(v duchu som si zatlieskala) zas si sa zamilovala do úplne nemožného človeka a znova si zlomíš srdce. Nevedela som čo mám robiť ale nechcela som Soni pokaziť oslavu. Prišla som ku baru a vypila pár drinkov na ukľudnenie. Koncert skončil, všetci ľudia si šli po fotky a podpisy. My sme si pekne počkali a vzala som Soňu rovno k nim. Do zákulisia. Bola unesená. Strašne sa hanbila. Prišla som k Nikovi a predstavila mu ju. Hodila na mňa udivený pohľad. Nechápala odkiaľ sa poznáme, ale začala sa s ním rozprávať a už jej bolo všetko jedno. Ja som hľadala Jakuba ale nikde som ho nevidela. Tak som si len sadla do kresla a pozerala na zem.
Niekto mi zozadu chytil oči. Jasné, nemohol to byť nik iný ako Jakub. Celá šťastná som vyskočila z kresla a objala ho. Smial sa a niečo mi pošepkal do ucha. Znelo to ako nazdar kote ale neriešila som to. Kecali sme tam ešte hodinu a jedným okom som sledovala Soňu. Splnil sa jej najväčší sen. Bola úplne unesená. Dokonca jej vyšla slza a Nik ju objal. Žiarila šťastím viac ako slnko.
YOU ARE READING
Platonická [DOKONČENÉ]
RomanceSoňa oslávi svoje 23 narodeniny a jej kamarátka Taťa jej splní najväčšie želanie. Z toho sa však vykľuje nečakaná situácia, ktorá obom dievčatám zmení životy o 360°. Ak chceš vedieť čo sa stalo, prečítaj si môj príbeh a ak sa ti bude páčiť, môžeš da...