Capitolul 1: Intanlirea

246 11 1
                                    

Cand ma gandesc la prima oara cand am vazut-o parca ma trec fiorii. Era o zi de vara, frumoasa, in care eu si cu gasca mea ne-am dat intanlire la banca albastra.

Ajuns acolo deja ii intanlesc pe Mike si pe Josh care faceau o tigara posta, ca de obicei. Ma aproprii si bat palma cu ei.

-Salut baieti, ce faceti? ii am intrebat un pic ironic.

-Uite la o tigara, te asteptam sa vii sa chemam fetele, Saske! raspunse Mike pe un ton un pic mai nervos.

-Haide calmeaza-te si sun-o pe Emily sa vina mai repede, si sa nu uiti sa-i spui s-o cheme si pe Ana, ok?

Acesta dadu un semn afirmativ din cap si forma numarul lui Emily. In timp ce Mike vorbea la telefon si Josh isi termina tigara mi-am scos si eu pachetul de Lucky Strike din buzunar, am luat o tigara din el si mi-am aprins-o, tragand usor din ea.

Trece aproape jumatate de ora, dar in sfarsit le-am vazut venind, dar nu erau singure. Cu Emily si Ana mai era o fata creata, un pic mai scunda decat mine. Era printre cele mai frumoase fete pe care le vazusem vreodata.

Se asezara fetele langa noi, creata fiind lipita de Ana. Prietenos incep sa ma prezint.

-Buna ma numesc Saske, incantat! Spun zambind si intinzand mana spre ea.

-BBBuna... Ma numesc Emma, incatata! Mi-a intis mana si mi-a zambit usor.

Emma era foarte timida, nu scotea o vorba. Parca era lipita cu Picatura de Ana, incercand sa se ascunda in spatele ei. Vazand ca este asa de timida am inceput s-o bag mai mult in seama:

-Si... cati ani ai Em?

-Am 15 ani, tu? Intreba ferindu-se de privirea mea.

-Ai 15 ani?! Tipa asta bestiala arata a 18 sau 19! mi-am spus in gand.

-Da... ce este? Arat a fii mult mai mica? Iti e rusine cu mine? Daca deranjez plec... Vazand ca intrebarile erau serioase , ma asez in fata ei, pe jos, sprijinandu-ma de genunchii ei.

-Nup, nu mi-e rusine cu tine, doar ca arati mult mai mare! Oricum nu sunt genul care sa-i fie rusine sa umble cu o fata mai mica. Am raspuns uitandu-ma fix in ochii ei minunati. Aceasta zambi usor.

In momentul acela mi-am dat seama ca toti ne priveau. "Ce, n-ati m-ai vazut vedete de aproape?" Le-am raspuns cu un ranjet tampit pe fata. "Dute dracu!!" imi raspunse Mike razand. "Dupa tine" raspunsai zambind. "Haideti terminati c-o faceti pe Emma sa creada ca sunteti doar niste tampiti!" zise Ana pe un ton nervos. Amandoi am dat un semn afirmativ din cap si am tacut.

In restul zilei am mers la magazinul nostru preferat si am stat mai mult cu Ana.

Acesta a fost primul contact pe care l-a avut Saske cu Emma. Voi ce credeti? Este un lucru bun sau rau ca a intanlit-o pe crata asta, Saske?

Stiu ca este foarte scurt primul capitol, dar am de gand sa incep sa scriu capitole mai maricele de la urmatorul capitol :) Daca sunteti macar un pic curiosi sa vedeti in continuare votati si comentati raspunzand la intrebarea de mai sus ^_^ . Hai ca va las, papa :*

Iubirea unui major bobocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum