Dimineata urmatoare pe la ora 10 am:
Sunt terminat, toata noaptea n-am putut dormi si m-am gandit doar la Ana si la cuvintele ei. Oare mama are dreptate? Oare nu m-a iubit niciodata cu adevarat? "In fine.." Am suspinat incet baundu-mi cafeaua de dimineata. Tot holbandu-ma la culoarea inchisa a cafelei si gandindu-ma la tot ce se intamplase ieri seara ma decid sa-l ascult pe bunicu. Imi aprind telefonul si vad ca am 15 apeluri pierdute de la Emma, poate o s-o sun mai in colo un pic. Aprind calculatorul si primul lucru pe care-l fac e sa intru pe Facebook. Aveam 2 cereri de prietenie si nu stiu cate notificari de la jocurile tampite pe care le joaca prietenii mei si pana si parintii mei. Am inceput sa urasc Candy Crush din cauza ca mama se joaca mereu pe el. Pur si simplu nu ii inteleg rostul la atata dependenta, o sa faca pana la urma un diabet virtual! In fine, e treaba ei ce face... Cand sa ma uit la mesajele primite observ ca si Emma imi trimisese cateva mesaje. Cred ca s-a ingrijorat ca n-am intrat aseara pe Facebook, intru in fiecare seara sa vorbesc cu ea si sa vad care mai e treaba pe aici. Intru pe conversatie si vad titamai romanul trimis de Emma, acesta incepand cu intrebari zilnice. In "romanul" Emmei spunea asa:"Buna, ce faci?
Sa-mi dai mesaj cand intri.
Saske, ce s-a intamplat? Nu raspunzi nici la telefon si este ora 2, te rog, cand vezi mesajul asta suna-ma!
Mario pentru numele lui Dumnezeu ce s-a intamplat de nu intri pe facebook si nu raspunzi la telefon? Este ora 5 dimineata! Te rog, suna-ma imediat cand vezi mesajul acesta! Ma ingrijorezi! Am aflat ca tu si cu Ana v-ati certat rau si ca v-ati despartit, chiar imi pare rau, te rog fii tare! As vrea sa fiu acolo ca sa-ti fiu aproape, dar am aflat in seara asta ca maine la ora 8 plec la munte pentru cateva zile cu parintii mei, te rog, ai grija de tine si nu face tampenii! Maine, adica azi, ma poti suna la orice ora vrei, nu conteaza cat este ceasul, doar suna ca sa stiu ca esti bine...
Te rog, din nou, ai grija de tine si suna-ma imediat cand vezi mesajul asta, pa.
Noapte buna :*
Somn usor.
Vise placute :* "
Pfiu, ce ma bucur ca macar n-a aflat din ce motiv ne-am certat.... S-ar fi simtit vinovata si cred ca ar fi plecat de langa amandoi: si de langa Ana si de langa mine. Sper sa nu afle adevarul prea curand. Oricum am ingrijorat-o rau, mai bine as suna-o sa-i spun ca sunt bine.
Imi iau telefonul de pe birou, o caut in agenda pe Emma si o sun:
**Bip**Bip**Bip**
-Buna Saske!!! Doamne cat m-ai ingrijorat!!! Esti bine? Te rog spune-mi ca esti bine si ca n-ai patit nimic aseara! Spuse fara sa ma lase nici macar sa salut.
-Hey Emma, da, sunt ok... Aseara doar am stat acasa, n-am vrut sa am legaturi cu nimeni doar, te rog intelege-ma... Am spus pe un ton amagit si deprimat.
-Stai linistit, inteleg prin ce treci, peste cateva zile ma-ntorc acasa, pana atunci nu mai sta singur, il ai pe Mike si pe parintii tai, te rog, stai cu ei. Imi dau seama ca e super ingrijoarata din cauza vocii pe care o are si raspund printr-un "Ok" sugrumat. In acea clipa imi amintesc de intrebarea mea si ii spun:
-Em, dar tu de unde sti ca eu si cu Ana ne-am certat?
-Pai, mi-a dat mesaj Mike dupa ce a vorbit pe Facebook cu Ana spunandu-mi ca ai nevoie de ajutor si ca voi 2 v-ati despartit.
-Hmmm ok, Mike o sa moara in curand! Am raspuns cu o voce foarte serioasa.
-Pai?? Ce ai cu el?! Este foarte bine ca mi-a spus!
-Ba nu! Acum te preocupi degeaba. O sa fiu bine, orice s-ar intampla! Nu avea rost sa-ti strice excursia la munte din cauza mea!
-Ba nu Mario, sti bine ca-mi pasa de tine! Si daca nu mi-ar fii spus chiar nu l-as fi iertat! Esti important pentru mine si acum as vrea sa fiu acolo sa te iau in brate si sa te fac sa te simti un pic mai bine, dar nu pot...
Cuvintele astea mi-au taiat respiratia, dar inainte sa apuc sa spun vreun cuvant adauga:
-Hai ca nu mai pot vorbi, te rog Saske, ai grija de tine! Pa pa, te pup!
-Ok, pa, ne mai auzim! Si stai linistita, o sa fiu bine.
Nu inteleg... Dupa ce ca am refuzat-o Emma tot continua sa tina la mine si sa incerce sa-mi fie aproape. Cred ca ma place cu adevarat. Ma simt un idiot care face sa sufere o fata pentru el si care sufera ca prostu' din cauza altei fete. " Frumos triunghi amoros..." Mi-am spus cu un zambet trist pe fata.
Ma uit din nou peste telefon ca sa vad daca m-a mai sunat cineva dar observ ca nu a fost am fost cautat prea mult. Amintindu-mi cuvintele bunicului si ale Emmei il sun pe Mike.
**Bip**Bip**Bip**-Salut, ce faci Mike? L-am intrebat cu un ton cam trist.
-Pai bine uite pe acasa, leneveam in pat. Ce ai patit de nu ai raspuns azi-noapte la telefon? S-a ingrijorat foarte tare Emma.
- Stiu, am sunat-o sa-i spun ca-s ok si sa nu-si faca griji. Am spus ca un copil certat.
-E bine. Deci? De ce m-ai sunat Saske?
-Iesim in seara asta undeva? Mergem prin Wilde?
-Rock-ere ce te apuca de vrei sa iesim acum in club?? De obicei obisnuiai sa mergi in pub-uri!
-Vreau sa mai iau aer, ok?! Deci, iesim sau nu?
-Ok, in seara asta Wilde. E ok daca mergem pe la 10 pm?
-Perfect, mergem cu taxiul ca nu am chef sa-mi ia permisul. Am spus un pic ironic.
-Ok, ok! Spuse cu un ras malefic. Ne vedem atunci, pa Saske!
-Bye bye!
Nu stiu ce-mi veni, deodata am chef de club. Adica am mai fost in Wild si e super clubul, cu toate ca nu se baga muzica Rock. Dar nu poti dansa pe rock asa mult ,nu? Da... de parca am chef de dans eu acum...
La ora 10 pm:
Sunt in fata casei lui Mike si-l astept de 15 minute in taxi si tot nu este gata. Frate, ii ia ceva ca sa se pregateasca!
Peste 5 minute il fad iesind din casa si inuind usa cu cheia.
-In sfarsit! Cat iti ia sa te imbraci? Am spus un pic iritat.
-Dar ce te grabesti asa? Parca te-ar astepta nevasta acasa! Spuse razand.
-Pentru asta dai un Wiskey cu Cola! Spusai trist si indurerat gandindu-ma la Ana.
-Ok ok, scuze; dau 2 pahare, ok? Raspunse un pic vesel, dar constientizand ca ma dureau cuvintele de mai devreme.
-Bine...
Ii spun taximetristului locatia noasta si pornim la drum. In maxim 10 minute ajungem la destinatie, platesc taxiul si intram. Era PLIN clubul, dar reusim sa ne inghesuim pana la bar. In timp ce discutam si ne mai povesteam vietile unul altuia o domnisoara ma lua in brate din spate.
Gata si episodul de astazi dude ;) Cine o fii tipa care l-a luat in brate pe Saske si ce vrea de la el? Spuneti-va parerea mai jos :* Astept raspunsuri :*
Va multumesc pentru cele 8 voturi si pentru cele 120+ de lecturi, chiar apreciez ca va place cartea :) Daca v-a placut acest capitol va rog votati-l si datii share si pritenilor vostrii sa citeasca ;) si sa nu uitati sa comentati :* papa :*
CITEȘTI
Iubirea unui major boboc
Teen FictionMario Niccolò Miselli, sau mai bine zis Saske este liderul unui gasti din cartierul 1 Mai. Porecla acestuia venea de la faptul ca iubea animeurile si rock-ul. Are 18 ani si locuieste in Craiova, un oras din sudul Romaniei, in cartierul Romanesti. Ce...