Mike se uita urat la mine, stiam ca o sa inceapa sa tipe.
-Te-ai tignit? Cum puii mei sa facem curat in 20 de minute?? Se uita la mine de parca ar fi vrut sa ma spanzure in acel moment.
-Stiu ca n-avem timp! Ma crezi idiot? Auzind aceste cuvinte acesta ranji usor. Ii dau una dupa ceafa si continui. Tu ce cacat ai vrea sa facem? Sa distrugem casa si sa dam vina pe hoti? In acel moment tipului de langa mine ii se lumina fata si exclama:
-Esti genial Saske! Asa o sa facem! Statui cateva clipe pe ganduri si dupa indrazni sa-l intreb daca e serios. Acesta dadu un semn afirmativ din cap.
-Tu gandesti ce spui? Propui sa-mi distrug casa ca apoi sa dau vina pe hoti? Omule abia vorbi cu maica-mea!!! Cum as putea sa o mint in halul asta??? O crezi proasta?In acel moment Mike se aseza pe canapea linistit si spuse pe un ton calm dar abia abtinandu-si rasetul: "Asa mama asa fiu, nu-i asa?". Terminandu-si propozitia se tranti pe canapea razand ca un harciog. " Bine... tu ai vrut-o" Am spus sarind pe el si incercand sa-l lovesc.
Noi doi ne batem aproape mereu din orice tampenie in joaca si cateodata nu stiu cum ajungem sa avem si unele pozitii sexuale faimoase luptandu-ne. Nu cred ca mai exista doi prieteni nebuni si tampiti ca noi.
Dupa ce ne-am terminat bataia, am observat ca aveam tot pieptul lovit iar pe o parte curgea un pic de sange. Pe el il durea ficatul, vorba aceea: " Iti dau la ficati daca nu te potolesti!". Raniti cum eram ne uitam la telefoane si observam ca trecusera deja 15 minute.
-Mikeeee!!! Mai avem aproximativ 5 minute! Ce chelia lui Obama vrei sa facem? Auzind de Domnul Cheliuta acesta se puse pe ras.
-Stai calm, am un plan,ok? Langa tine este o gradina zoologica nu? Raspunse printe rasete.
-Sti? In momentul asta ma jur ca nu stiu daca e mai desteapta canapeaua aia decat tine sau nu...
-Sugi! Raspunse serios.-Nu am ce. Viermisorul ala nici n-are cum sa intre. Am spus vesel facandu-i cu ochiul.
In acel moment am vazut usa deschinandu-se brusc. Stiam ce avea sa se intample dupa...
-Mario Niccolò Miselli, treci imediat aici! In momentul acela simteam un fior pe sira spinarii, care incet incet ma cuprindea tot.
CITEȘTI
Iubirea unui major boboc
Teen FictionMario Niccolò Miselli, sau mai bine zis Saske este liderul unui gasti din cartierul 1 Mai. Porecla acestuia venea de la faptul ca iubea animeurile si rock-ul. Are 18 ani si locuieste in Craiova, un oras din sudul Romaniei, in cartierul Romanesti. Ce...