Yine bir gün,yeni bir gün

244 12 5
                                    

Sabah uyandığında üzerimde bir fazla uyumuşluk hissi vardı ki bu hiçte iyiye işaret değildi. Hemen kafamı çevirip kapının yanındaki saate baktım. 7.30'mu hadi canım sende bu sefer servisci ağzıma edecek. Bir haftadır devamlı bir şekilde geç kalıyordum ve adam beni beklemekten bıkmıştı. E ben olsam tam arabaya bineceği an gaza basar onu orda g.t ederdim. Ama bunu yalnızca hayal edebilirim düşünsenize sevisciniz size bunu yapıyor.

Hemen yataktan fırlayıp odanın solundaki banyoya attım kendimi. Sonrada yine koşarak odama girip okul kıyafetlerini giydim. Çantama bugünkü dersleri koymak için masanın üstündeki ders programına bakınca keşke hiç kalkmasaydım diye düşündüm. İlk iki ders mat. sonra kimya sonra fizik ve coğrafya öğleden önce sıçmışlar öğleden sonra da 'yazığım geldi azcık sevindirek şunları garibim' demişler ve müzik,tarih,din koymuşlar.

Kitapları cantama atınca aklıma geldi 'gerizekalı zaten servisi kaçırdın ne bu acele baban bırakacak' he valla katıksız malım ben yine de hızla hazırlanıp annelerin kapısını çaldım. Hep annem yüzünden geç kalıyom ben onun görevi beni kaldırmak kahvaltı hazırlamak bolca harçlık verip beni evden postalamak. Ama o ne yapıyor kıçını devirip yatıyor.

Annem uyanınca yine ve yine geç kaldığımı anladı ve babamı uyandırdı. Ben hayatta babamı kaldıramam bikaç kere denedim sonuç hüsrandı.

Babam uyanınca bende ufaktan çıkışa yaklaştım mübarek öyle bir evimiz vardı ki benim odadan mutfağa giderken yoruluyodum. Aslında oranla mutfağın ortak bir duvarı var ama ben mutafağa geçebilmek için önce benim ve yatak odasının olduğu arka taraftan çıkıp sonra bilmem kaç metre antreyi geçip mutfağa ulaşıyordum.

Neyse işte sonunda evden çıktığımda saat 7.50'di. İyi hazırlanmışım yine bazen 6.30'da kalkıp 7.40'da gelen servise zor yetisiyodum. Bence sorun serviste abi hergün sanki daha erken geliyor. Erken çıkınca da evden,iki saat beklerdim. Sizede oluyomu böyle şeyler?

Babam beni okula bırakınca teşekkür ettim biraz para aldım ve "bidaha böyle geç kalırsan seni bırakmam" temalı sunumunu dinledim. Yaw he he. Bunu babama söylemeye bitarafım yemiyor ben de içimden söylüyorum tabi ki bırakacak.

Okula girip merdivenleri çıkmaya başladım. Yaw arkadaş ben bu okul yanmadığı surece bu merdivenleri yapan ustaya sovecem hatta bazen ona çok oldu diye ebesine sövüyorum sonra yine ona geçiyorum. Sonunda sabah sporumla(merdivenler bence gayette güzel spordu sövmeyin) sınıfa ulaştığımda herkes farklı alemdeydi. Kimisi hoca gelmeden az daha uyuyayım derdinde kimisi uyanmak için kahve içiyor,kimisi de sohbet ediyordu. Sırama gidip çantamı attım ve Mina'nın beni farketnesini sağladım. Yine telefonuna gömülmüş instagram'da akıyodu.

"Yine geç kaldın dimi servise mal"

"Evet ama bu sefer..."

"Yine srvisci suçlu yine erken geldi dimi?"

"Yoo bu sefer ben çok geç kalktım. Neyse onu bosverde mattan ödev varmıydı kanka?"

"Oradan bakınca çok mu inek gözüküyorum? Hayır öyle değilimde yani bil diye söyledim."

"He he Mina yine formundasın bi soruyu tekrarlama rekoru kırdım sayede."

"Lan sanki bilmiyon karıyı kesin bisey vermiştir yine"

"Amaaan gel az dolasak da sen de kendine gel bende ."

Koridorda dolanırken yine o çocuk gözüme çarptı. Abi çocuk Luke Hemmings'in ikizi gibiydi. Mavi-siyah kareli bir gömlek alta siyah pantolon bir de kapşonu geçirmişti kafasına. Fazla popüler değildi ama okulun basket takımındaydı ve bence popilerden daha iyi bir tipi vardı. Ah hayır bizim okul wattydeki okullar gibi taş merkezi değildi ama yine de iyi tipler vardı. O sınıfına giderken bizde ona doğru yürüyüp kendi sınıfımıza girdik. Mina bu çocugun ilgimi çektiğini biliyordu o yüzden sıkıntı yok. Ha bu arada çocuğun adı Çınar. Ama biz Mina'yla ondan bahsederken Luke diyoduk. Sıraya geçınce bizi beklemiş gibi zil çaldı ve neredeyse bizim hocaları kandırıp hocam zil çaldı deyişimiz gibi bu karı da bizi kandıracaktı ama biz yemeyiz böyle şeyleri. Neyse ışte matcı geldi yoklamayı falan aldı sonra derse başladı. Ders bittiğinde kafamda sayılar uçuyodu ama daha bir ders daha vardı ve bu benim için çok ağırdı. Genelde ilk derse katılır ikinci de biraz uyuklar biraz dinlerdim. Neyse mattan kurtulduktan sonra gelen gideni araçtır edasıyla kimya girdi.(kimya girdi yalnız kimyaya görmedik.). Sayıların yanına bide elementler girince kafam b.ka döndü iyice. Fiziki atlatıp coğrafya gelince artık bundan kaçış yoktu. Kaynak kitabı çıkartıp bugünkü konuyu okumaya başladım. Bazı önemli yerlerin altını çizip bıraktım ve zaten hoca girdi. Götüne jet motoru takılmış gibi anlattıktan sonra "şimdi siz anlatacaksınız " dedi bian niye öğrenci olup ders dinleyesin mi geldi diyesin geldi de bu karı rezil eder. Hem sınıfa hem de girdiği bütün sınıflarda anlatır sınıflarası rezil eder pis karı. Yeni farkettim benim bu okulda en sevmedigim hocalar hep kadın demekki onlara bi garezim var.

MAL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin