Evet geri geldim arkadaşlar tahmin ettiğim gibi tableti almadılar ama oldukça zor bir gün oldu. Neyse ben Çınar'i yazmadığım için bölümü ortada bırakmışım gibi geldi. Hayden bölüme... Medyada Çınar temsili yani benziyor dedim ya hani;-)
Çınar'dan...
Okuldan çıkarken aklımda Ebrar vardı. Acaba cidden yapar mı? Hayır yani çok sevdigimden degil de bir gururumuz var be. Şimdi düşününce cidden aldatılmak düşüncesi bile vahşet planları kurmama neden oluyor. Ki bunun gerçek olup olmadığı da muamma.
Okuldan çıkıp minibüse bindim ve merkeze geldim. Yürüyerek yeşil sinemanın oraya geldim ve kafenin girişini gören bir yerde beklemeye başladım. Bir yandan da planımı çakmasın diye Ebrar'a mesaj attım.
"Hafta sonu görüşebilirmiyiz?" hadi inşallah eve gittin mi diye sorar.
"Olabilir sen okuldan çıktın mı?" abi ben malımı biliyom yaa.
"Evet eve geldim sayılır. Dersiniz ne?" en son sorduğumda fizik'ti?
"Kimya:-( "
"Geçmiş olsun. Neyse görüşüz o zaman yarın."
"Ararım" hah bu işte tamam. Hadi bakalım Ebrar hanım doğru mu söylüyorsun yalan mı?
Biraz daha bekledim ve gerçekten de bekledigim gibi Ebrar geldi ve beni görmeden içeri girdi. Arkasından bende girdim ve yukarı çıktım. Beni görmeden bizim yaşlarımızda birinin karşısına oturdu. Etrafa bakındım ve kolon arkası bir masaya oturdum. Onun beni görmesi arkasını dönmediği sürece imkansızdı. Ben de onu görmüyordum ama sanırım konuştuklarını duyabilirim. Yanıma gelen garsonu bir çay söyleyip yolladım. Bu sırada Ebrar da konuşmaya başlamıştı:
"Ne istiyorsun Serdar?"
"Bak Ebrar bugün düşündüm ve dün söylediklerim için çok pişmanım isteyerek söylemedim onları. Yalnızca bunalmıştım ve sen de üstüme gelince öyle dedim. Özür dilerim."
"Ne yani dün söylediklerini unutayım mı? Serdar dün bana senden sıkıldım artık dedin ve simdi bunları unutayım mı?"
"Üzgünüm bak gerçekten öyle söylemek istemedim ah kendimi nasıl affetti affettirebilirim?"
"Onu da sen düşün ama zor olacak affetmek ona göre."
"Beni peşinden koşturacaksın değil mi?"sesinden sırıttığı belli oluyordu ve bu benim onun gözünü morartmam için oldukça iyi bir sebepti. Ama simdi kafede rezillik çıkartmayacaktım. Hele bir dışarı çıksınlar.
Ah inanmıyorum ya Ebrar bunu yapmasını bekleyeceğim en son kişiydi. Hayır yani bunca zaman iki kişiyi birden... çıldıracağım ya yumruklarımı sıkıyor açıyor rahatlatmaya çalışıyordum. Hadi ben yaptım da benimki ikisini birden düzenli ilişkiyle idare etmek değildi ki. Ama ben dedim onların da bana yapmayacağının garantisi yok dedim. Ah bir de bugün onu aldattığımı söyleyecektim Elçin yüzünden. Ona buna suç atma sen simdi kafanı bir yokla bakayım boynuzlar çok büyük mü? Tövbe tövbe bir sen eksiktin içses. Kambersiz düğün olur mu hiç ayıp ettin. Ya bir sus şurada sakinleşmeye çalışıyorum. Bak şimdiye kadar kızı kaç kere aldattın simdi cezasını çek bakalım. Ne yani sadece eee şey kaç kereydi ya? Sen bile unuttun sayıyı insafsız. Napayım şimdi ben de onu aldattım diye sessiz mi kalayım? Yok öyle bir dünya hele bir kafeden çıksınlar görür o çocuk gününü. Yaw he he. Off bir sus yaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAL.
Teen FictionBu hikaye büyümeye çalışan bir şehirde büyümeye çalışan, geleceğini belirlemek için uğraşan ve aynı zamanda kalbinin kıpırtılarını dinlemek isteyen bir genç kızın hikayesi. Hayranı olduğu bir ünlüye ikizi kadar benzeyen ve hoşlandığı çocugun dikkati...