SİNEMA

76 11 8
                                    

Biz Çağrıyla konuşurken sınıfa birden Mina daldı. Yani ciddi anlamda kapıyı açıp içeri hücum etti. Önce bi sınıfa göz attı sonra bizim masaya döndü bakışları ben ve Çağrı'yı yan yana otururmuş konuşurken görünce o tek kaşını kaldırma hareketini yapıp bana 'ooo ortam yapmışsın pis sürtük' bakışı attı ve dudak büktü.

Yanımıza gelip masaya çantasını fırlattı.

"Günaydın!"dedi hımm sinirli mi ne?

"Günaydın kanka hayırdır sen geç kalmazdın?"

"Off hic sorma ya servisci beni başka bi kızla karıştırmış o da 'beni yarın alma gelmeceğim' diyince tabi beni almadı. Babam da benden önce çıkmıştı zaten."

"Tühh be ben de geç kaldın diye dalga gececektim senle."

"Pislik." bizim aramızdaki bu diyalogdan sonra Çağrı kalktı ve Mina da hemen oturdu.

Hoca birden sınıfa girince basılmış gibi hissettim lan. O değil de daha öğretmenler zili çalmadı bu karı bizi kekliyor valla.

"Good mornings children how are you?" Diyince hoca sınıf cevap vermek yerine

"Ama haucam daha zil çalmadı!"diye karşılık verdi.

"Tımam giç kılanları bikliriz."'ne... valla söyleyecek birşey bulamıyorum boyle konuşana ne denir?

Geç kalan birkaç kişi de geldikten sonra ders başladı dersten bir kesit

'"Past continious tense'i giçmişte bir sire divam iden olaylar için kıllanırız. İvit şimdi birkaç ılıştırma yıpalım." bu kadar bence yeter de artar bile kafamı çevirip Mina'ya bakınca dersi dinlemeyi çoktan bırakmış gibiydi. Hemen defterin arka sayfasını açıp not alanı oluşturdum. Bir defterinin arkasında saçma sapan o dersler alakası olmayan şeyler yazmayan kişi bence öğrenci değildir. Neyse hemen boş biyere

"Kanka noldu?"yazdım ve onune ittim defteri. Önce bi bana baktı defteri işaret edip yazdığım yeri gösterince anca anladı.

"Offf teneffüste konuşalım sabah okula gelince bisey gördüm."

"Ok bye."

"Mal." o değilde ben simdi Mina'yla konuşacak,dersi dinlemeyecektim. Pislik simdi çok pis merak ettim.

"İvit bınıda İlçin sin yıap bıkalım." ha ben mi? Pis karı iste nolacak illa sokacak beni isin içine. Tahtaya doğru giderken cevabı bulmuştum. Basit when+past simple+past continious cümlelerindendi. Sınavda da bunlardan sorsa sanki ebesinin ırzına geçecekler.

Tahtaya gidip soruyu çözdükten sonra geri dönerken hocanın beni bırakmış Çağrı'nın yanına gitmiş ve eski okulundaki İngilizce eğitiminin buradakiyle nasıl olduğunu soruyordu. Sanki buradaki daha iyi diyecek çocuk sorduğu soruya bak hele.

Ders bittikten sonra Mina'yı dışarı çektim ve koca bahçenin sessiz sakin bir yerine götürdüm.

"Noldu neye sinirlendin?"

"Off Utku.."

"Ne Utku'ya nolmuş"

"Elif'e çıkma teklif etmiş. Ya daha yeni geldi ne ara hoşlandı anlamadım ya!"yok ebesinin sol pabucu. Elif bizim geçen sene saç baş daldığımız kızdı. Nedeni ne mi? Aslında o bize sataştı. Neymiş Mina onun çıktığı çocuğu seviyormuş. Çocukta yani tip olsa neyse dersin ama o da yok. İşte bu kız bigün öğle arası tuvalette kimse yokken konuşalım dedi. Biz de gittik ama tuvalete girer girmez kız bağırdı çağırdı yok 'o benim sevgilim' yok 'onu elimden alamayacaksın' yok 'sürtüksün' deyince Mina sinirden zar zor cevap verdi.

MAL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin