Çook uzun süre oldu degılmi.Medyadaki Elçin. Uzun uğraşlar sonucunda bunu buldum. Hem gözleri küçük hem de kumral kafamdakine uygun.
Kitap okuyup uyumuştum. Sabah beni uyandıran yine alarm değildi.
"Elçiiin hadi kalk servisi kaçıracan yine, baban bu sefer götürmez valla seni."
"Hııığğ taaoomaam kalkacam şimdi."
"Hadi hazırlan gel birşeyler ye sana kahvaltı hazırladım." annem gidince artık kalktım ve ayaklarımı sürüye sürüye lavaboya gittim. Buz gibi soğuk suyu yüzüme çarpıp ayılınca suyu sıcağa çevirdim sıcak suyla bidaha yıkadım. Çünkü o buz gibi su ayıltıyor seni ama üşüyünce daha çok uykun geliyor o yüzden sıcak suyla tekrar yıkarım. Neyse işte hazırlanıp odamdan çıktım ve annemin hazırladığı kahvaltıya çöktüm. Yine hayvan gibi yiyip kalktım ve çantamı alıp evden çıkmadım çünkü böyle güzel kaldırmalar kahvaltılar falan harçlıksız olmaz.
"Aanne..."
"Al hadi biliyom ben senin ne istediğini"
"Akıllı insanın hali başka tabi benim gibi olmuyor onlar." deyip parayıda cebine attım ve aşağı inip servisi bekledim.
Okula gelince dün olanları Mina'ya anlatmadığımı farkettim. Benim yine mallığım tuttu galiba o an olanları biliyor sandım herhalde.
Sıraya çantamı attım ve oturacakken Mina kalktı.
"Hadi biraz dolaşalım." diyince
"İyi olur dün sen Moda'dayken ben dışarı çıktım neler oldu neler o an da anlatamadım sana şokdaydım."
"Çabuk o zaman" deyip beni çekiştirdi.
Bahçeye inip dolaşmaya başladık. Ben de olayları anlattım. Sonuç, Mina'nın gözleri özgürlüğüne kavuştu ve dili kendini dış dünyaya kapadı.
"Oooohhaaaa Elçin lan dün niye söylemedin mal. Ooff resmen basmışsın ya kızım niye yardım ettin mal."
"Ooff ne biliyim gelip bir anda sevgilim Elçin diyince ben de öyle ortada bırakmak istemedim."
"Ee sence ne diyecek Ebrar'a?"
"Bence direk ayrılır. Sanmam seni aldattım diyeceğini. Zaten her türlü ayrılacaklar Ebrar birazcık gururluysa aldattığını söyleyince basar tokadı çeker gider."
"Lan resmen ayrılmaz bunlar denilen çifti ayırdın helal be."
"Öyle deme ya kendimi çok kötü biri gibi hissediyorum. Sanki Luke'u elde etmeye çalışıyormuş gibi." diyince Mina tek kaşını kaldırıp bana baktı.
"Ah tabi ki hayır Mina Luke'u elde etmeye çalışmıyorum böyle bişeyi düşünmen bile hata."
"Hayır zaten öyle birşey için uğraşırsan seni çok pis döverim." haklıydı öyle bişey olsa önce okulun önünde ağzıma sı.ar sonra da bir daha benimle konuşmazdı.
Ama şuan önemli olan Mina değil bahçede uzun mesafede göz göze geldiğim Çınar'dı. Bana acaba nasıl kandırabilirim bunu der gibi bakıyordu. Aslında şuan gelse bana Elçin ben Ebrar'ı seviyorum bunu anladım ayrılmak istemiyorum." dese muhtemelen hiçbirşey demez sadece onu bir daha aldatmaması için tehdit ederdim.
Ama o bunu yapmadı ve bahçede servisten yeni inmiş olan Ebrar'ın yanına gitti. Bizde çaktırmadan onlara yaklaştık. Zaten Çınar sesli bir şekilde konuşarak bizim duymamızı sağlıyordu.
"Ebrar seninle birşey yaptım ama pişman oldum ve bunu başka birinden duymadan anlatayım ve bitsin herşey benim aptallığım." ohaa itiraf edecek lan ay gerçekten seviyor bu çocuk bunu. Nasıl anladım çünkü gerçekten yüzünde üzgün ve pişman bir şekilde ifade vardı ve 'senden sıkıldım ve ayrılmak istiyorum' da diye bilirdi. Bu durumda Ebrar onu sıktığını düşünecek ve kendini suçlayacaktı. Bu düz mantık yani bir erkek boyle düşünür ama aslında aldatıldığını öğrenmek daha çok uzer. Ayy dur benim bunların ayrılmasını engellemem gerek. Hemen Mina'yı çekiştirerek onların yanından geçtik. Geçerken Ebrar'ın Mina'ya söylediğimi sanması için seslice "gerek kalmadı buna ben anladım zaten" dedim ve aynı hızla birşeyler söyleyerek uzaklaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAL.
Teen FictionBu hikaye büyümeye çalışan bir şehirde büyümeye çalışan, geleceğini belirlemek için uğraşan ve aynı zamanda kalbinin kıpırtılarını dinlemek isteyen bir genç kızın hikayesi. Hayranı olduğu bir ünlüye ikizi kadar benzeyen ve hoşlandığı çocugun dikkati...