Prolog som bör läsas

3.5K 78 24
                                    

OM HUVUDPERSONEN:

Hej jag heter Elvira och är 16 år.
Jag har långt brunt hår och kristall gröna ögon.

Vart ska man börja? Emm.. Mina föräldrar dog när jag bara var 4 år och några bra minnen med dom har jag knappt....
Men iallafall så bor jag nu hos en foster familj med
VÄRDENS SNÄLLASTE Johan och Sandra som är mina foster föräldrar.
Och sedan såklart deras jobbiga biologiska son Samuel.....

Johan och Sandra skulle jag ALDRIG kunna tänka mig och bytta ut!

Samuel är en person som är för det mesta borta så ni kan ju förstå varför jag inte har någon bra relation till honom.

Vart jag bor? Jo jag bor i Norra Älvdal, en kvart ifrån stan.

Och min fritid då?
Jo den brukar mest bestå utav sport men tro det eller ej någon sportfåne det är jag inte utan tvärt om jag hatar sport!
Men enligt Johan och Sandra måste jag hålla på med en sport för dom tycker att jag har så lite att göra på fritiden och att man ska röra på sig...

Två hästar det har vi också här på vår lilla gård och dom älskar jag med hela min själ!

Utöver det brukar jag väll bara vara med mina bästa vänner Amanda och Johanna och vi kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord!

Amanda är min favorit av dom två och jag hennes, det har hon alltid varit och kommer att vara!
Men säg inget om det till Johanna, schhhh...

Rädda mig ifrån andar!!!! (Pausad)Where stories live. Discover now