•}[13]{•

889 100 19
                                    


21092019 ~2147

~~~

"Şampuanının markası ne?"

Jaemin elindeki paspası, spor salonunun 40 yıldır paspas değmeyen başka bir zeminine doğru sürerken, Jeno'da dağılan basketbol toplarını topluyordu.

Spor salonunu temizlemek için yıllardır sanki Jeno ve Jaemin'in okula gelip kavga etmelerini bekliyorlardı.

İkiside derste ettikleri saçma tartışma yüzünden ceza almıştı.

"Ne yapacaksın şampuanımı?"

Jaemin omuz silkerken yerleri silmeye devam etti.

"Kokusu çok güzel."

Jeno'nun eli hızla saçlarına giderken dehşet içinde Jaemin'e bakmıştı.

"Sapık gibi beni mi kokladın lan it?!"

Jaemin Jeno'nun cümlesi ile kahkaha atarken elindeki paspasla birlikte gençle arasında olan mesafeyi bir kaç adımda kapamıştı.

Sanki çok normal bir şeymiş gibi Jeno'nun dibine kadar girip kıyafetini koklamak için eğildiğinde gencin ağzından kaçırdığı küçük bit küfür eşliğinde alnına vurmasıyla Jaemin yeri boylamıştı.

Fakat umrunda değildi.
Jeno'nun sinirli hali komikti.

"JAEMİN SİKİCEM BELANI NE YAPIYORSUN OĞLUM?!"

"Belki koku fetişlim var? Sanki yiyeceğim seni. Parfüm mü şampuan mı anlamak istedim sadece."

Jeno hala yerdeki bedene bakarken az deminki yakınlıkları nedeniyle dağılan aklını toparlamak için derince bir nefes alıp gence ayağa kalkması için elini uzatmıştı.

"Kalk. Parfüm kullanmıyorum ve şampuanım ise sıradan bir şey. Her yerde var yani."

Jaemin anladığını belirtmek istercesine kafasını sallarken Jeno'nun kendisine uzattığı eli tutup ayağa kalkmıştı.

"Anladım. Güzel kokuyorsun."

"Her gördüğün insana böyle dersen seni sapık sanarlar."

"Ne? Yalan mı söyleyeyim? Zaten güzel kokan pek insan yok. Adını anmak istemediğim kişide güzel kokardı."

İkiside güldü.

"Bence de."

O sırada spor salonuna aniden dalan Renjun ise ikisininde güzel sayılabilecek derecede olan gününü alt üst etmişti.

~~~
22092019 ~ 0029
Syglr
Svglr

sevgilim olsana •}[ Nomin ]{•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin