Capitolul 2

3.4K 100 3
                                    

Carlo

Este vineri, ce ma bucur, abia aștept sa vina week-end-ul sa ma odihnesc puțin, săptămâna asta asta a fost un haos, îmi fac un dus rece, ma îmbrac într-o cămașă alba și o pereche de blugi negri.
Imi aranjez parul pana la ultimul fir și ies, de obicei îmi beau cafeaua în prima ora pe care o am la facultate, îmi verific agenda înainte sa plec și ma bucur sa o revăd pe bruneta, după ziua de ieri pun pariu ca a rămas cu câteva semne de întrebare îl legătură cu mine.
Ma urc în mașină și într-o jumate de ora ajung.
-Bună dimineața Carlo, în curând începem olimpiada, cercetează care ar fii ceea mai buna boboaca și ne înscriem în concurs.
Ma anunta directorul cu care ma aveam destul de bine.
-O sa îmi fac o lista, sa vedem.
Ce lista, abia aștept sa o meditez pe bruneta mea.
Imi iau cafeaua și direct spre clasa ei ma duc.
Se suna de întrare și aștept sa se liniștească haosul din clasa, privesc la locul ei și îl vad gol, ma incrunt și îmi apar câteva întrebări dar voii primi răspunsul mai târziu.
-Bun, ce ați făcut ieri la test a fost groaznic, nu am avut practic ce sa corectez pentru ca am avut lucrări total greșite.
Încep sa le dau testele și rămân în mana cu ultimul, al Tamarei.
Un ciocănit îmi face inima sa tresară și ea este.
O vad cum întra timida și constat cât de frumoasa este azi.
Cu parul prins într-o coada, o rochiță neagra care ii punea talia în evidenta și niște cisme mai lungi de genunchi gri, era atât de sexi.
-Imi cer scuze ca am întârziat.
Spune timida fără sa ma priveasca.
-Sper sa nu îți faci abonament la detenție domnișoară Tamara.
Ii spun ironic și o vad zâmbind în coltul guri.
După ce mi-am predat lecția, mi-am băut cafeaua ora se termina, ies toți colegi iar Tamara ultima, ii place și ei compania mea.
Mai are doar câtiva pașii sa iasă din clasa când o prind de mana.
-Ce faceți?
Ma întreabă speriata și își trage imediat mana.
-Te joci cu focul și nu o sa iasă bine.
Doar câțiva centimetri ne despart buzele dar chimia pe care o simțea ea era evidenta.
-De ce iti musti buza Tamara?
O întreb serios.
Respirația ei se schimba, semn ca nu-i sunt indiferent.
-Nu știu.
Abia reușește sa spună și o las sa respire, trec pe lângă ea și din nou o las cu o mie de întrebări.

***
Tamara

-Te rog mama, am învățat toată săptămâna, nu am ieșit din casa absolut deloc, vreau sa merg doua ore în club cu prietena mea, toți colegi vor fii acolo.
Ma milogesc de maica-mea de 2 ore, nu vrea în ruptul capului sa ma lase noaptea afara, dacă ma violează cineva, dacă se ia de mine, dacă, daca dacă.
O sa ramn toată viata închisă în casa, e clar.
-Am spus nu, treci în camera ta, acum!
Simt ca paharul de umple, am aproape 19 ani, cât o sa ma mai tina în casa?!
Ma îmbrac cu o rochie scurta și neagra, îmi iau niște pantofii cu cui roși care sa se asorteze cu buzele și parul drept.
Aștept sa sa fac 1 noaptea pana adoarme și ies pe furiș.
În capătul străzi ma așteaptă Rike cu prietena mea, singura dorința este sa nu înceapă din nou cu sexul pentru ca o sa ne despărțim de data asta sigur.
După un drum de 20 de minte, începem sa ne distram, este cel mai popular club și sunt mulți oameni, bem câteva pahare de tărie și încep să-mi omdulez soldurile în palmele lui, iubeam dansul, mereu dansam și prin casa, ma săruta și ma privea într-un mod ciudat.
-În seara asta vei fi a mea frumoaso.
Imi șoptește la ureche și îmi dau ochii peste cap.
Imi place de el, arata bine dar uneori nu prea pare ca gândește.
Prefer sa nu-i răspund și sa merg la bar să-mi iau o apa, nu vreau sa beau mult avand în vedere situația cu Rike.
-Bună seara Tamara.
Inima îmi inghiata când ii simt respirația în ceafa.
Ma întorc cu privirea peste umăr și observ cum își pozitioneaza mâinile de o parte și cealaltă a mea.
Parfumul lui deja a confirmat persoana carte tocmai îmi trimete fiori.
-Nu e frumos sa te săruți în public, știai?
Ma întorc cu fata la el și ne priveam în ochii fără sa pot spune ceva.
-Nu suntem la școală, pot sa fac ce vreau.
Tupeul lui nu ma sperie în seara asta, dacă au fost câteva dați în care m-am panicat asta nu se va mai repeta.
-Ai grija atunci.
-O sa am.
Ii spun zâmbind fals și ii dau mana la o parte.
Merg la masa prietenilor mei și ma așez lângă Rike dar nu pentru mult timp pentru ca ma trage afara din club.
Mergem aproape de parcare și întunericul se lasă.
-Ce facem aici?
Il întreb serioasa.
-Te vreau Tami, ma înnebunești în seara asta.
Începe sa ma pipăie și să-mi strângă fesele, încerc să-l opresc dar parca nu mai aude.
-Oprește-te am zis, nu vreau sa ma culc cu tine, plec acasă.
Il împing cu toată forță dar pare ca înnebunit și panica începe sa ma prindă când ma trântește pe capota unei mașini, scancesc de durere dar asta nu-l oprește sa ma săruta forțat.
-Ia-ți mâinile de pe ea acum!
O vocea groasa și puternica se aude din spatele lui, într-o fracțiune de secunda ajunge pe jos și sunt luata pe sus de profesorul meu cu parfum dulce.
-Ești bine?
Ma întreabă cu vocea stinsa și dau nevativ din cap.
Ma urca în mașină lui și fără sa mai spuna ceva gonește de la club.
-Asa ai grija de tine?
Vocea lui dur ma face mereu sa tresar, ma cearta de parca i-ar pasa cu adevărat.
-Realizezi în ce pericole te-ai pus singura cu dobitocul tău?
Il priveam nedumerita, încă speriata de la tot ce sa întâmplat în urma.

Profesorul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum