Tamara
-Vrei ceva cald de băut?
Ma întreabă zâmbind.
-Sigur.
Cât timp dispare la bucătărie ma fac comoda și ma dezbrac de geaca și ma descalt și le aseaz în ordine pe un fotoliu, privesc prin dormitor încercând să-mi dau seama cam ce lucruri ii plac.
Ma așez pe marginea patului în așteptarea lui.
-Poftim.
Il aud când întra în camera si ii iau cana din mana.
Se apropie de buzele mele și începe sa ma sărute ușor.Carlo
Imi fusese dor de buzele mele sarutate cu puține ore în urma.
Ne urcam in pat si nu făceam altceva decât sa ne privim reciproc.
-De ce razi?
O întreb strengar.
-De emoții, e prima data când stau atât de aproape de un bărbat în pat.
Ridic o sprânceană și ii ating vârful nasului cu al meu.
-Sa înțeleg ca ai fost o fata cuminte pana acum.
O întreb privind-o în ochii în timp ce ii iau o șuviță de par in mana și o miros.
-Foarte cuminte.
Amândoi știm la ce ne referim și ma bucur sa aud un asa răspuns.
-Și papagalul ala, cei cu el?
Tare ma enerva când o săruta.
-Nimic.
Știam ca minte, am aflat ca tipul o presa sa facă sex și din cauza asta sa terminat tot.
-Ai vreo frica de ceva anume Tamara? O întreab când beau o gura de ceai.
Zâmbește și își rezemat capul de tablia patului.
-Bineînțeles că am dar nu o sa spun acum, vei afla la un moment dat.
Ma făcut curios dar o sa am răbdare.
-Dar tu Carlo?
Ce bine suna numele meu spus de ea.
-Îmi e frica de iubire, de a ma îndrăgosti, am suferit odată și de atunci nu am vrut să mai aud de asa ceva.
-Și acum ce simti, când suntem unul lângă celalalt?
Zambesc larg și o privesc.
-Simt ca te vreau, sa fii a mea, mereu lângă mine.
Roseste ca o copilă și o strâng la piept.
-Tu ce simți?
Închid ochii și aștept sa ma surprinda.
-Simt ca nu mai vreau alt loc în afara de acesta.
Se ridica și se pune pe burta și cu bărbia pe pieptul meu în asa fel sa ne privim.
Într-o fracțiune de secunda ma așez deasupra ei.
Câte sentimente si stări îmi transmite.
Ii manghi chipul iar ea închide ochii, imi trec degetul mare peste buzele ei și o sărut posesiv.
Cobor o mana pe talia ei și imi lipesc pieptul de sâni ei atât de ispititori.
Ne sărutăm pasional si cu multe scântei.
Imi așez mana pe piciorul ei gol pe care la așezat peste mine.
Împing bazinul în ea și geme când imi simte membrul atât de dureros.
Fără sa realizam începem sa mimam o scena de sex, imi așez o mana pe sânul ei și simt ca înnebunesc de placere.
-Nu e bine iubito!
II șoptesc când Realiz ce e pe cale sa se întâmple, e mult prea repede pentru sex, nu vreau sa profit de ea pentru ca e excitată, voi aștepta pana ea va spune ca vrea.
Ma opresc din a o săruta și din mișcării, îmi rezem fruntea de a ei și sta cu ochii închiși.
-Nu ma lasă asa.
Abia imi spune printre răsuflari.
-Nu o sa te las micuțo.
Ma așez lângă ea și trag cearceaful peste noii, ma privea confuza și excitată.
Ma săruta când imi așez capul lângă ea și încep sa-i masez un san. Se întoarce cu fata la mine și îmi cobor mana între picioarele ei, imi plimb degetul arătător peste pantaloni scurți și începe sa geamă de placere, o mai tachinez puțin și îmi baga mana în chiloți ei, era uda, era pregătita pentru mine dar încă nu e momentul.
O sărut și încep sa fac cerculețe pana termina secata de puteri in bratele mele.
Respirația începe sa se calmeze dar membrul meu abia a început sa înnebunească.
Se întoarce cu fundul bombat la mine în brate și adoarme obosita.
Încerc pe cât de mult posibil sa îmi calmez și eu respirația și excitarea dar nu pot, după 20 de minute de când a adormit ma ridic cu grija și merg în baie unde încep sa ma satisfac.
După ce termin ma spăl și ma privesc în oglinda și încep sa rad când ma vad
Te-ai îndrăgostit prostule.
Imi spun singur și ies din baie, ma așez lângă ea în poziția inițială și acum pot sa adorm și eu ca un om normal.
CITEȘTI
Profesorul
RomanceO atracție total interzisa și imorala sa înfiripat între profesorul de Romana, Carlo de 30 de ani bărbatul aspru, care nu iartă și nu trece cu vederea nici o greșeală atât în profesie dar și în viata personala când o va întâlni pe naiva Tamara, tână...