Capitolul 5

3K 87 2
                                    

Carlo

Doamne ce avea sa-mi rezerve viitorul pentru ziua de azi, e atât de sincera și directa, a venit și mi-a spus exact ce simte fără sa o interesez dacă va fii respinsa sau nu.
-Nu vreau sa ai probleme din cauza mea.
Ii spun în timp ce sunte pe canapea unul lângă altul.
-Nu am, asa e mama, se agita din orice ce.
Imi spune în timp ce bea o gura din cafea.
Ii urmaream fiecare gest eram fascinat de ea, era atât de complexa.
-Ce o sa se întâmple acum domnule profesor?
Ma întreabă ironica și mai relaxata.
-O sa se întâmple exact ce vrei tu, dar spune-mi Carlo, te rog.
Ma privea surprinsa și îmi oferă un zâmbet de care nu ai cum sa nu te îndrăgostești.
-Nu vreau sa ai probleme la școală serios, cred ca e mai bine ca totul sa se oprească aici.
Imi spune trista și nesigura.
-Eu nu ma opresc Tamara, îmi placi, incontinuare ma voi uita non stop la tine când vom avea ora, dar asta nu o sa schimbe cu nimic situația la școală, o sa ai detenti dacă va fii cazul, vei avea teme și de învățat nu vei scăpa, la școală tu ești eleva, eu profesor, atât.
O priveam cum râdea și simțeam cu ma îndrăgostesc de ea.
-Și după școală?
Ma întreabă rostind în obraji.
-După școală tu vei fii iubita mea și eu iubitul tau, ne vom întâlni, vom povesti și vedem unde ajungem.
O iau de mana și îmi venea sa o pupacesc încontinuu.
-Nu știu ce sa zic, suna prea frumos ca să fie adevărat.
-Încercăm, eu nu am nimic de pierdut.
-Ba da, ai Carlo, o sa pierzi postul de profesor, nu vei mai preda niciodată știi asta.
Imi spune agitata și încruntata.
-Merita sa risc pentru tine.
O mai sarut încă odată pentru ca ador sa fac asta.
-Cred ca ar fii bine sa nu întârzii prea mult acasă, nu vreau sa te certe mama ta.
Nu vroiam sa o știu supărată mai ales ca mama ei e dificila după cum a spus ea ar putea sa o certe rău.
-Da, ai dreptate.
Se ridica în picioare și se aranjează la cămașă, își ia telefonul, face schimb de numere și suntem pregătiți de plecare, ca de fiecare dacă eu o voi duce acasă.
Înainte sa iasă din casa Intraznesc sa o opresc ținând-o de talia atât de fina.
-Vreau sa te mai sarut, nu m-am saturat.
Se întoarce și zâmbește strengar, nu ii dai timp de gândire și o așez cu spatele de primul perete care îmi e aproape.
O mana o am pe talia ei și alta pe bărbie.
-Esti atât de pasionala și habar nu ai de asta Tamara.
Ii spun când își baga mâinile în părul meu și ma musca ușor de buza.

***
Tamara

-Ne vedem mâine!
II spun înainte sa cobor din mașina lui.
-Și vorbim diseară dupa ce termini temele.
Adaugă serios iar pe mine ma bufneste rasul.
-Bine, pa pa.
Ii spun când suntem atât de apropiați unul de altul.
-Ai grija de tine.
Ma săruta și ma musca de buza de jos, ii dau afirmativ din cap și întru în casa.
-Cine e ala care te-a aduc cu mașina destrabalat-o, crezi ca nu am văzut cum ai coborat doua case mai jos.
E bine ca nu ma văzut când m-am pupat.
-E profesorul meu mama, ce ai?
II strig disperata de crizele ei.
-Ce profesor asa tânăr nu ți-e rușine sa minți?
Maica-mea e dura, vrea sa par ca are grija de mine, crede ca dacă ma tine închisă în casa are grija de mine.
-Dacă ai trece pe la facultate l-ai cunoaște.
Ii spun ironica și încep sa urc pana în camera mea.
-Nu fii obraznica, muncesc ca să te intrezit ca nenorocitul de tactu a plecat cu curva lui, nu a știut ca are copil.
O aud cum striga de jos.
Mama e dărâmata de anul trecut de cand tata a părăsit-o pentru alta, de atunci încearcă sa ma controleze la fiecare pas și respirație.
Ma trântesc euforica în pat și tavanul niciodată nu a fost mai frumos.
Sunt o boboaca îndrăgostită de profesorul ei, sper sa rămân cu picioarele pe pământ pentru ca am o grămadă de învățat.
Ma apuc cu o mare lene dar pe parcurs observ ca ma prinde 9 seara învățând, de la 4 pana la 9, sunt mandra de mine, fac un dus, îmi iau pijamalele preferate și ma arunc în patul pufos, toamna tocmai a început și îmi place ca ma încălzesc în pătură.
Exact când iau telefonul în mana îmi apare apel video de la el.
-Ce cauți în pat, parca trebuia sa studiezi domnișoară.
Începe sa ma tachineze și ii scot limba.
-Acum am terminat, știu toate fractiile la mate, toate plantele toxice la biologie, câteva formule pentru chimie și tot ce ai predat azi.
Ridica o sprânceană uimit și îmi zâmbește cald.
-Și eu am fost la cumpărături, la sala, am făcut un dus și am mâncat și acum sunt tot în pat.
-Esti obosit.
Il întreb în timp ce îl priveam și eram vrăjita de el.
-Un pic, cum a fost cu mama ta?
-Ee, ma certat un pic și atat, vreau să-ți spun ceva.
Ma privește atent și mișcă din cap.
Imi mușc buza de jos și trag aer în piept.
-Vino sa ma iei, vreau sa dorm la tine.
Se ridica în fund și ma privește serios.
-Tamara, mi-ar plăcea dar nu cred ca o sa te lase mama ta.
Se gândea prea mult la problemele mele dar eu vreau sa fiu lângă el.
-Vii?
Il prestez și ma ridic în picioare.
-În 5 minute ajung.
Închid și rămân în pijama doar îmi iau geaca de piele și tenesi, cei drept sunt cam sexi dar nu îmi pasa, bluza asta cu mâneci lungi de pijama e mulata și fără sutien se vede ce nu trebui și pantaloni scurți, mult prea scurți.
Ma uit în oglinda și îmi place ce vad, îmi desfac parul și acum sunt gata.
Mama era în dormitor se uita la tv și a fost ușor sa ies din casa.
Ies în strada și îl vad parcat mai în spate, se da jos din mașină și la cât de răcoare era afara eu ardeam sub privirea lui...

Oare ce urmează, își vor petrece noapte împreună sau....

Profesorul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum