Final Şovu

77 8 0
                                    

"Herkese teşekkürler! Hepiniz harikasınız!" diye mikrofona doğru haykırdım kalabalığı coşturarak sahnedeki ilk şarkımı söyledikten sonra.

"Hepinizi bugün burada görmek benim için çok anlamlı. Bildiğiniz gibi bu Amerika turumdaki son şovum. Bütün tur boyunca hepiniz harikaydınız. Bugün de karşımda inanılmaz bir kalabalık görüyorum. Bu şarkı bana desteğini asla esirgemeyen, bugün burada olan veya gelemeyen bütün hayranlarım için. HADİ NEW YORK SESİNİZİ DUYAYIM!" bütün kalabalık çığlıklara ve tezaüratlara boğulurken hit şarkım olan 'Get Lost In' in sert ritimleri çalmaya başladı.

  Zincirli botlarımı şarkının ritmiyle yere vurarak kalabalığın da bana eşlik etmesini izledim.

   Deri göğüs dekolteli kostümümün her yerinden minik zincirler sallanıyordu.

  Dansçılar sahneye girdiğimde tezaüratlar ve ıslıklar daha da yükseldi ve sonunda şarkıya başladım.

   Tamamen konsantre olmuş bir şekilde dans hareketlerimi yapıyor ve şarkıyı söylüyordum.

   Mikrofonu bırakıp sadece dansa başladığımda insanlar çıldırmışcasına çığlık atarak desteğini gösteriyor ve sahneye bir şeyler fırlatıyorlardı.

  Dansım bittiğinde pozumu vererek kalabalığın alkışlarını dinledim.

  Milrofonu geri alarak nefes nefese teşekkür ettim.

  "Hepiniz harikasınız." diyerek sahne arkasına gittim arkamda tezaürat eden bir kalabalık bırakarak.

  Görevliler sahne dekorunu değiştirirken ben soyunma odasında en az 4 kişinin yardımıyla kostümümü değiştiriyordum.

  Ryan boynunda gitarıyla kapıyı bile çalmadan odaya daldı.

  Arkamdaki kadın kostümümün son fermuarını çektikten sonra Ryan çenemden tutup beni sertçe öptü.

  "Aptal! Rujumu bozacaksın." dedim gülerek aynaya koştururken.

Perrie bir güvenlik görevlisiyle haber vermek için odaya geldi.

"Sahne neredeyse hazır çıkmaya hazır mısınız?"

  Bu şarkıyı Ryan ile yapmıştık ve birlikte performans sergileyecektik.

Aynı anda evet dedikten sonra sahmeye doğru ilerlemeye başladık.

  Ryan gitarına kabloyu taktıktan sonra gitar solosuyla sahneye giriş yaptı.

   Ben arkasından girecektim.

  Ustaca gitar tellerini titretirken ritmi giderek sertleşmeye ve sıklaşmaya başlıyordu. Baterist ve bas gitar şarkıya girdiğinde tekme atarcasına sahneye atlayıp dans etmeye başladım.

Kalabalık çığlıklar içerisimdeyken şarkıyı söylemeye başladık.

  Bu şarkıya bayılıyordum. Yaptığım en iyi şarkılardan biriydi ve bununla çok gururlanıyordum.

  Bir alternatif pop şarkıcısı olarak ünlü bir  punk rock grubunun baş solistiyle rock bir şarkı yapıp listelerde ilk ona girmek her pop şarkıcısının başına gelen bir şey değildi değil mi? Üstelik o solist sevgilinizse.

 
  Birlikte sahnede zıplayıp dans edip şarkıyı bağırırken hayranlarım şarkıya benimle eşlik ediyordu ve dünyada bundan daha güzel bir his olduğunu düşünmüyordum.
  Eh, şey dışında tabii...

Terden ıslanmış sarı saçlarını sallarken kendinden geçmişcesine gitar solosunu çalışını izledim.

   Atlet şeklindeki tişörtünden görünen kaslı kolları terden parlıyordu ve inanılmaz seksi görünüyordu. Kendi grubunun tişörtünü giyiyordu.

Fame Trap 2: the song of the broken heartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin