Pov Anna
IAN?!? OMG HET IS GEWOON DE IAN VAN FOURCE! 'dit is dus de nieuwe leerling. hij heet Ian Kuyper.' zegt de directrice. 'h-hi..' piep ik. Ian glimlacht. Het is de mooiste glimlach dat ik ooit heb gezien. Ik ben Niels in een klap vergeten. 'hoi!' zegt hij verlegen. Nikki stoot me aan. 'Doe normaal als je een goede eerste indruk wil maken.' sist Nikki in mn oor. 'kuch kuch...' De directrice begint overdreven hard te kuchen.'ahem. Hij komt dus in jullie klas. Jij moet hem rondleiden.' OK, ANNA, NU MOET JE ECHT NORMAAL DOEN. 'tuurlijk! geen probleem!' zeg ik. 'nou, dan ga ik weer kinders!'zegt de directrice. Nikki zegt meteen erachteraan:'ik ga ook weg, doeiii!' Ok..? Ik zou eigenlijk moeten beginnen met de rondleiding... 'nou, ik ben Anna, en ik ga je rondleiden.'
(skip de rondleiding)
'waarom staarde iedereen zo naar je tijdens de rondleiding?' vraag ik. 'ik zit in fource. dat is een boyband.'antwoord hij meteen.'oh.. wist ik niet.' antwoord ik zo nonchalant mogelijk. 'ja, dat zie ik aan al die fource armbandjes rond je pols,' lacht hij. ik voel dat ik zo rood word, dat mn hoofd op exploderen staat. 'uhhhh....' hij redt me door te veranderen van onderwerp. 'thanks voor de rondleiding!' zegt Ian, 'het is een beetje een rare vraag maar mag ik je nummer voor als ik nog vragen heb?' 'uhh... tuurlijk..! mn nummer is **********.' stotter ik. 'ok, nou, ik moet nu naar wiskunde, welk vak heb jij nu?' hij veranderd wel erg snel van onderwerpen zeg! 'ik heb Frans.' mompel ik. 'zie ik je later nog?' vraagt hij. 'ik denk het niet. Frans is mn laatste uur dusss....'zeg ik. 'ohh....' hij kijkt een beetje... teleurgesteld..? 'als je wil kan je na school bij me langs komen! of wanneer jij zin hebt! dan kan ik je ook misschien de stad laten zien als je daar zin in hebt!' zeg ik opgewonden. 'sure! dat zou super zijn!'
JE LEEST
the perfect love ft. fource
RomanceHoi, ik ben Anna en ik ben 14 jaar. Ik ben fan van fource, ben met ze op de foto geweest en heb hun handtekeningen. Mijn beste vriendin Nikki ook, trouwens. Mijn kamer is ook volgeplakt met posters van fource. Maar dan is er een ruzie. Dit boek gaat...