POV Anna
'h-huh?' stamel ik. Gaan we spijbelen? 'vind je dat erg dan?' vraagt Niels. 'n-nee, maar.. ehhh...' Ik stotter steeds erger. 'Je hebt nog nooit gespijbeld zeker,' grinnikt Niels. 'Nou, groentje, vandaag ga je voor het eerst in je leven spijbelen.' Uhmm, wat zei hij nou?! Groentje?! 'NOEM.ME.GEEN.GROENTJE.' Ian zegt: 'je word zo schattig rood als je boos bent.' Dan barsten we in lachen uit. Het duurt even voor de slappe lach weg is, maar na een lange tijd is het toch gelukt. 'Nou, wat gaan we doen?' vraag ik nieuwsgierig. 'We gaan naar Walibi!' roepen Jannes en Niels tegelijk uit. 'Heeft Ian dat niet verteld?!' vraagt Jannes. 'Ehh... oepsie?' Ian kijkt een beetje beteuterd. Ik grinnik. 'Ik zou niet verbaasd zijn als je zou vergeten wie ik ben. Anyways, laten we gaan!' We lopen heel sneaky de school uit. Nou ja, dat proberen we. Ik zie dat Niels zo'n ninja koprol probeert te doen. Hij ziet eruit als een 3 jarige die voor het eerst een koprol doet. Ik bijt op m'n lip zodat ik niet in de lach schiet. Niels doet nu James Bond na. Hij loopt met z'n vingers als pistool van de ene muur naar de andere. Hij probeert weer een ninja koprol, maar als hij wil rollen, geeft Jannes hem een duwtje. Niels zat op zijn hurken met z'n hoofd op de grond. Hij sjoeft de gang door. Hij glijd, en glijd. En dan stopt hij met glijden. We barsten allemaal in lachen uit. Het zag er ook zo dom uit! Dan komt de directrice de gang op. "Verstop je!" gebaar ik paniekerig naar Niels. Hij gaat snel in de bezemkast zitten. Wij verstoppen ons in een leeg lokaal. Ik ga onder een tafel zitten, Ian gaat onder te tafel naast mij zitten en Jannes heeft zich in een hoekje verstopt. De directrice loopt langs. Ze merkt niks. Ik zucht opgelucht. Dan hoor ik haar heel boos praten. 'Ik heb medelijden met wie er op z'n kop krijgt,' fluister ik tegen Ian. 'laten we naar Niels gaan.' Wacht eens even... NIELS!
Sorry dat ik niks meer heb gepost! en dankjewel voor 1k reads!
JE LEEST
the perfect love ft. fource
RomanceHoi, ik ben Anna en ik ben 14 jaar. Ik ben fan van fource, ben met ze op de foto geweest en heb hun handtekeningen. Mijn beste vriendin Nikki ook, trouwens. Mijn kamer is ook volgeplakt met posters van fource. Maar dan is er een ruzie. Dit boek gaat...