Pov Anna
'Hai!' ik heb afgesproken met Ian in de stad. Hij zou de boys van fource vragen om mee te gaan. We hebben afgesproken in de starbucks. ik ben wel laat, we hebben om 13:00 afgesproken, maar het is nu 13:17. Oeps.. Ian zit nu al bijna een jaar bij ons op school. We zijn al sinds het begin erg close met elkaar. Natuurlijk heeft hij ook jongensvrienden op school, maar onze vriendschap voelt... specialer. Ik begin hem steeds leuker te vinden... ik loop de starbucks in. ik geef Ian een knuffel en plof snel neer op de rode, leren bank. Ik zit nog maar net, en Jannes maakt meteen een opmerking. 'een dame laat wel op zich wachten zeg,' grinnikt hij. ik zie dat Niels ook begint te gniffelen. Max zegt niks maar kijkt de hele tijd om zich heen. alsof hij iets of iemand zoekt... Ian stelt me voor aan de jongens. 'uhh.. Nou, d-dit is dus Anna, waar ik al over heb vertelt e-enzo...' hij stottert. hij word rood tot z'n oren. Aww! Ik heb het sinds de eerste keer dat we elkaar zagen al schattig gevonden hoe hij rood werd. 'Nou, genoeg geflirt Ian, laten we bestellen!' roept Niels. ik grinnik. Ik heb nog steeds een heel klein beetje en zwak voor hem... Dan zegt Max eindelijk iets. 'Is Nikki niet mee?' vraagt hij aan mij. hij probeert nonchalant over te komen, maar ik hoor overduidelijk dat hij teleurgesteld is. 'waarvan ken jij Nikki eigenlijk?' vraag ik een beetje nerveus. 'Heeft Nik het dan niet verteld? We hebben nu al bijna twee jaar verkering!' roept hij uit. Waarom zou Nikki dit niet vertellen aan mij..? Wat nou als Max liegt? ' Als je me niet gelooft,' zegt hij, 'laat ik je wel bewijs zien.' hij opent zijn telefoon. Ik wacht gespannen af. Hij schuift zn telefoon naar mij toe. ik swipe door de foto's heen. Hij en Nikki samen in de trein, hij en Nikki samen bij de film, hij en Nikki samen in Walibi... Op de allerlaatste foto is het overduidelijk dat ze een koppel zijn. Op die foto zitten ze op de bank bij Nikki thuis. Nikki zoent hem vol op zn mond. Alles begint te draaien en ik zie alles steeds waziger. 'gaat het wel?' vraagt Ian bezorgd. 'ja..' antwoord ik zachtjes. 'weet je het zeker? als je je niet lekker voelt moet je het zeggen hoor! Ik breng je persoonlijk naar huis!' Ik lach zachtjes. 'het gaat echt wel.' ik pak mijn telefoon, open whatsapp en stuur Nikki een bericht.
Nikki❤
ik: we moeten praten.
JE LEEST
the perfect love ft. fource
Lãng mạnHoi, ik ben Anna en ik ben 14 jaar. Ik ben fan van fource, ben met ze op de foto geweest en heb hun handtekeningen. Mijn beste vriendin Nikki ook, trouwens. Mijn kamer is ook volgeplakt met posters van fource. Maar dan is er een ruzie. Dit boek gaat...