𝐂 𝐇 𝐀 𝐏 𝐓 𝐄 𝐑 𝐓 𝐖 𝐎

3.2K 159 19
                                    

bölüm iki | ❛derinlerde gömülü❜

bölüm iki | ❛derinlerde gömülü❜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2018, Şubat

   KARANLIKTA SAKLANAN CANAVARLARIN KİMLİĞİ BELİRSİZ, suratları şekilsizdi. Onu korkutan, kemiklerini titretip soğuk terler döktüren her kabusunun gerçeğe evrilmesini, hayatını içinde kapana kısıldığı kişisel bir cehenneme çevirmesini izliyormuş gibi hissediyordu. Tek farkı gerçeklerin, gözlerini açtığında rahat bir nefes alarak yatağında doğrulduğu kabuslardan daha fazla canını yakıyor oluşuydu, istedikleri onu tüketmekti.

Kutu kadar odada sırtını yasladığı duvardaki kurumuş kan ve kusmuk lekeleri midesini bulandırdı, sol üst köşedeki ufak camdan giren hava temiz oksijen için yeterli değildi. İlk içeri girdiğinde bir köşeye de kendisi kusmuştu ve kimse temizlemediğinden birkaç gün geçene kadar her uyandığında öğürmüştü. Bedenindeki morluklar dayak izlerine aitti, soğuktan rengi attığından gün gibi ortadalardı. Kendine bakacak bir aynası olmadığına memnundu, ne kadar kötü göründüğünü ancak tahmin edebiliyordu. Çoğu zaman yansımasından uzak kalabilmek için odanın bir duvarını kaplayan çift taraflı camdan bile uzak duruyordu, iki gün önce hatayla yakaladığı görüntü ne kadar işe yaramaz bir şeye dönüşmeye başladığını anlamasına yetmişti. Dağınık saçları, kusmuğa bulanmış pijamaları ve renksiz, mor dudakları boğazına o andan beri çözemediği başka bir düğüm daha atmıştı.

Sakin ya da öfkeli olmasının bir önemi yoktu, burada yaşayacağı her şey belli bir plana göre işleniyordu ve amaç henüz ona uzak olsa da bir şey istediklerini biliyordu. Amacın para olmadığını anlamak güç değildi, eğer istedikleri bu olsa şimdiye kadar babasıyla iletişime geçmiş olmaları gerekirdi, fidye için tutulan rehineye zarar vermemek de altın kurallardan biriydi ve bu insanlar her kimse bizzat Nessa'dan bir şeyler istiyorlardı.

Kendine çektiği dizlerine daha da sıkı sarılarak çenesini yasladı, uyurken ölmekten korktuğu için elinden geldiğince gözlerini açık tutmaya çalışıyordu ancak enerjisi tükeneli uzun zaman olmuştu. Tek istediği gözlerini kapayıp dinlenebilmekti, düzgün bir şekilde, rahatlıkla. Ne yazık ki burada gözlerini kapadığı her an ona haramdı, iki saat uyuyabildiğinden bile şüpheli uyanıyordu. Onu sürekli yerinden sıçratan kabuslar, birinin onu kurtarmaya geleceğinin çürüyen umudu ve içinde genişleyen boşlukla daha ne kadar dayanabileceğinden emin değildi.

Annesinin aksine dayanıksızdı, onun vaktinde yaptığı gibi bu kadar yalnızlığa ve acıya katlanamayacağını biliyordu. Dinlediği hikayeler, yaşadıkları, çocukluğunu etrafında inşa edilmiş şiddetten uzak durmasının en büyük sebebiydi ve şimdi tam ortasına düşüvermişti. Evrenin kaderini çoktan yazdığının söylemesinin bir başka yolu olmalıydı. Değiştirilemezdi.

Kapının ardından ona yaklaşan adım seslerini duyduğunda kapanmak üzere olan gözkapakları korkuyla aralandı, bu sefer ne göreceğinden bir haber olduğu yere sinerken akmaya hazırlanan yaşların göz pınarlarında birikmek üzere olduğunu hissedebiliyordu. Artık aynı acıya katlanmak, kendi kendini harcamak istemiyordu, üzerindeki baskı bile bağırarak ağlaması için yeterliydi.

EVERYBODY WANTS TO RULE THE WORLD-MARVEL, THE ORIGINALSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin