𝐂 𝐇 𝐀 𝐏 𝐓 𝐄 𝐑 𝐓 𝐇 𝐑 𝐄 𝐄

2.5K 138 24
                                    

bölüm üç | ❛eski zaaflar❜

     BUZ GİBİ SU TENİNİ YAKIP üzerinden beton zemine damlarken titreyerek kollarını kendi etrafına sardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     BUZ GİBİ SU TENİNİ YAKIP üzerinden beton zemine damlarken titreyerek kollarını kendi etrafına sardı. Islak kıyafetleri tenine yapışıp ikinci derisi haline gelmişti, materyali sebebiyle şeffaflaşan kumaş onu üstünden kazıyıp atma isteğiyle dolduruyordu. Doktor diploması yoktu ancak hipotermi geçirmek üzereymiş gibi hissediyordu.

Dişleri birbirine vurdu ve henüz ilkini sindirememişken başka bir kova daha başından aşağı döküldü. Halihazırda hassas olan cildi muhtemelen kıpkırmızıydı, morlukların ve yara izlerinin altında daha estetik görünmesi için uğraşıyorlarmış gibiydi.

Plastik kovayı üzerine doğru firlattıklarında ona çarparak önünde yuvarlandı ve sonrasında kapının kapanma sesini dinleyerek sıcak gözyaşlarının donmak üzere olan yanaklarından aşağı süzülmesine izin verdi. Güçsüzlüğü onu hayatı boyunca bilmediği bir hisle sarmalıyor, karşı gelmek istediği her şeyin etrafına geniş bir barikat kuruyordu.

Tükenmişlik içine oturmuştu bir kere, melankoli de ona katıldığında artık ilk günlerde olduğu gibi kendini kurtuluşu hayal ederken bulamıyordu. Düşlediği şeyler birkaç saatlik huzurlu uykular ve sıcak, güvenli kollardan ibaretti ve uzun bir zaman için ikisine de sahip olamayacağını anlayacak kadar alışmıştı bu cehenneme.

En kötüsüyse ölmeyeceğini bilmesiydi, ne yaparlarsa yapsınlar hayatına son vermeyecek kadar ileri gitmediklerinden emin oluyorlardı.

Yutkunarak gözlerini kırpıştırdı, çok fazla şey yapmak istiyordu ancak elinden geleni bu kadardı ve daha fazlasına enerjisinin yetmeyeceğini biliyordu.

Bekledikleri gibi biri çıkmaması fikrinden tiksiniyordu, eğer annesi ya da Natasha kadar dayanıklı olsaydı ona neler yapacaklarını düşünmek istemedi. O an için sadece yapmadıklarına minnettar olduğu işkenceleri aklından geçirmekle meşguldü. Eğer gerçekten kafa yorarsanız bunun uzunca bir listesini oluşturabiliyordunuz.

Ancak ne kadar acı çekerse çeksin günler geçiyordu, bugünün de geçeceğini bilerek gözlerini kapadı. Başı duvara değdiği anda derince bir girdap onu içine çekti ve kendini zihnindeki bir kafeste buldu. Karanlığın ortasında dururken ona uzanan bir el varmış gibi hissetti ama kirpiklerini aralayacak olsa yalnızlığıyla yüzleşeceğini biliyordu.

Kimse onunla konuşmadı, kimse yardım için elini uzatmadı ancak o gün huzurlu bir uyku çekti.

✦✦✦


  "Yarın evleniyorsun." Elsie bu gerçeği yüzüne vurmak istermiş gibi söylediğinde Nessa oturduğu koltukta daha da dibe çöktü ve elindeki kadehi koltuğun koluna dayarken iç geçirdi. Bu, bekarlığa veda partisinde duymak isteyeceği şeyler arasında yer almıyordu.

EVERYBODY WANTS TO RULE THE WORLD-MARVEL, THE ORIGINALSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin