Jennie'nin ağzından;
SKANDALA DOYMADI, SONUNDA DÜŞTÜ!!
Kore'nin 3 büyüğünden kaliteli klipleriyle tanınan YG Entertainment, son 2 yıldır ardı arkası kesilmeyen skandallar ve gruplarının aktifsizliği ile anılmaya başlamıştı. Bugün saat 14.30 sularında kesin iflası bildirilen şirketin başkanından hâla bir açıklama gelmedi.KENDİ KENDİNİ BİTİRDİ!!
3 büyük şirketten biri olan YG Entertainment, skandallar nedeniyle dibe vuran hisseleri ve milyon dolarlarca borcuyla daha fazla ayakta kalamadı. Az önce gelen bilgiyle kesin iflası açıklanan şirketin başkanı hâla sessizliğini koruyor. Fanlar, idoller için endişeli...!!!!SON DAKİKA!!!!
Yapımcıları Teddy'nin de şirketten ayrılmasıyla batmaya yüz tutmuş şirket sonunda iflas etti. İdollere ne olacağı merak konusu. Herhangi bir bilgi aldığımızda sayfamızda paylaşılacaktır. Takipte kalın.KAPIYA DAYANDILAR!!
İflası açıklanmasından sonra milyonlarca dolar borcu olan şirketler kapıya dayandı. Neyle ödeneceği meçhul. Şirket kapıları kapatıldı. Telefonlara ve maillere de cevap verilmiyor.DÜNYACA ÜNLÜ GRUBA NE OLACAK?
Elindeki mücevherlerin kıymetini bilmeyen YG, kendisini de çalışan yüzlerce insanı da idollerini de yaktı. Çoğu grup ve idol kendini kurtarsa da büyük grup hâla şirkette. Peki ya şimdi Blackpink'e ne olacak?Jennie: girmeyin boşuna. Hiç iç açıcı değil.
Rose: şimdi ne olacak?
Jisoo: kendini de bizi de yaktı pislik.
Lisa: ben bunlar için buraya gelmedim.
Lisa ağlamaya başladı. Dışarıdan bağırma sesleri bir türlü kesilmiyordu. Daha dün ağzımıza düşenler şimdi küfürler, hakaretler yağdırıyordu. Rose, Lisa'yı sakinleştirmeye çalışıyorken Jisoo Unni de odada dönüp duruyordu. Şirkete tıkılıp kalmıştık. Perdeyi aralayıp dışarıya bakınca kalabalığı görmemle hemen kapatıp tekrar oturdum. Rose kendini ağlamamak için zorluyordu. Jisoo unnim de kesin gece biz yokken ağlardı. Lisa, küçücük yaşta ailesini bırakıp hiç bilmediği bir ülkeye sırf hayali için gelmişti. O bunları hak etmedi. Biz bunları hak etmedik...
Teddy oppa, GD oppa, CL unni... Hepsi çoktan gitmişti bile. Winner ve AKMU JYP ile IKON da PNation ile anlaşıp Hanbin oppayı da almışlardı. Onlar için çok mutluydum ama peki ya bize ne olacak?
Rose: buradan çıkmalıyız. Yoksa birazdan açlıktan öleceğim.
Jisoo: saat daha 15.49. Geceye kalmazlar umarım.
Rose: gece mi? Ben duvar kemirmeye başlarım o zamana kadar ama.
Lisa ağlamaklı bir şekilde "Ayrılmayız de mi?" dedi.
Jennie: saçmalama. Ne olursa olsun birlikteyiz. Anladın mı? Bunu aklınızdan dahi geçirmeyin. Hem bunlar bize yabancı mı? Biz ne sorunlarla uğraştık bunlar ne ki?
Hızlıca konuşurken gözümden yaşın firar etmesiyle Lisa koşarak bana sarıldı. Kızlar da gelince grup sarılması yaptık.
Akşama kadar tedirgin ve korkuyla bekledik. Lisa'nın ağlamaktan gözleri şişti. Rose'nin de kıpkırmızıydı. Hâla dışarıda onlarca kişi vardı. Açlıktan öleceğiz artık gidin ya! Gelen mesajla karşı koltuktaki telefonumu aldım.
Bilinmeyen Numara
Ben BigHit Entertainment Ceo'su Bang Si-Hyuk. Öncelikle şirketinizin iflasına olan üzüntümü dile getirmek istiyorum. Eğer isterseniz şirketimde görmekten mutluluk duyarım. Şu an dışarıda alacaklıların beklediğini duydum. Hemen görüşebilirsek iyi olur.•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
~433 kelime~
Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama 2. Bölüm de hemen sonra gelecek.
Okuyup oy verirseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim. İyi günleeer. Ha bir de İstanbul'da ya da çevresinde yaşayanlara geçmiş olsunlarımı iletiyorum. Lütfen dikkatli olun ve deprem çantanızı yanınızda bulundurun
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜