Jennie'nin ağzından
Biraz daha onunla aynı masada oturursam o çubukları gözüne sokma ihtimalime karşı arabada beklemek için kalktım. Beş dakika bile olmadan o da geldi. Sabır ya ben bu çocuk hayatının geri kalanında benden izler taşımasın diye buralara geliyorum o da tutturmuş gel beni öldür diyor.
Ona ölümcül bakışlarımı dikmiş söylenmeye devam ederken "sinirliyken çok güzel oluyorsun" dedi. NE?? BANA MI DEDİ ONU?Jennie: efendim?
Telefonuyla uğraşmaya başladı.
Beni ciddiye almamasına daha da sinirlenip söylenmeye devam ettim.Jennie: Sanki olanlar yetmiyormuş gibi bir de herkesin ölüp bittiği sözde çok yakışıklı cool boy rapper Min Aptal Yoongi ile uğraşıyorum.
Telefonunu kapatıp bana döndü ve "nefes al" dedi.
Ayy sesli mi söyledimm. Neyse bozuntuya verme Jennie.
Jennie: Hah şaka gibi... Bu çocuk kendini ne tür bir kaf dağında sanıyor da nefes almama bile karışıyor. Dünyaca ünlü ya da çok yakışıklı olman sana benim nefes almama karışma hakkını vermiyor Min Aptal Yoongi!!!
Suga: çok yakışıklı olman mı?
Jennie: öyle bir şey demedim
Suga: 'Dünyaca ünlü ya da çok yakışıklı olman sana benim nefes almama karışma hakkını vermiyor Min Aptal Yoongi!!!'
Jennie: ha aptal olduğunu kabul ediyorsun yani
Suga: öyle bir şey demedim
Jennie: benim laflarımı bana satmayı kes
Suga: daha şirkete alınacağınız meçhul bir durumda şirketin idolüne aptal diyebilme cesaretini kendinde bulabilmen senin de üyelerin için de çok riskli Kim Jennie.
Jennie: bizi şirketine alabilmek için onlarca ceo kavga ederken sizin şirketle görüşmeye gelen grup üyesine tehditkâr sözler söylemen de çok riskli Min Aptal Yoongi.
Suga: şirketime gelmenizi istemiyorum
Jennie: şirketine... Biz istedikten sonra senin isteyip istememen kimin umrunda?
Suga: sen de istemiyorsun ama zorundasın
Jennie: senaryo yazarlığı olmayı hiç düşündün mü? Çok orijinal şeyler çıkar senden.
Suga: çünkü yüzbinlerden tepki alacağınızın farkındasın ama birlikte kalabilmek için bunu bile göze alabiliyorsun.
Jennie: daha ne kadar yaratıcı isimler takılabileceğini öğrenmiş oluruz.
Bi yarım dakika falan sessizlik oldu ben de camdan dışarıya bakmaya başladım.
Suga: sinirlenince iyice kediye dönüyorsun.
Jennie: SEN CİDDEN KAŞINIYORSUN AMA!!!!
Kalktım tam üstüne atlayacağım kapı açıldı.
Jungkook: hop hop hop hooop
Jungkook beni belimden tutup kaldırdı ve yerime oturttu.
Jisoo: ne oluyorsunuz yine!!Jennie: BANA KEDİ DEDİ!!