0.7

692 52 6
                                    

(İlk sözleşme günü birlikte vokal odasına gittiklerinde yaşananlar)
Rose'nin ağzından
     Jungkook ile birlikte vokal çalışma odasına gelmiştik. Ayakta uyuyordum. Odayı turlayıp kapının yanındaki sandalyelere oturduk. Hiç konuşmadı. Sanki fazla çekingen davranıyordu. Daha fazla dayanamadım ve konuştum.

Rose: hep böyle misindir?

Jungkook: efendim?

Rose: hiç konuşmuyorsun

Jungkook: ha yani bilmem ne konuşulur ki?

Rose: buraya gelmemiz sence doğru mu mesela?

Jungkook: aaah...

Rose: dinliyorum?

Jungkook: bence...

Rose: benden çekindiğini düşünmeye başlayacağım Jungkook

Jungkook: çok nefret alacaksınız

Rose: farkındayım

Bir dakika falan sessiz kaldı.

Rose: ödül törenlerinde de birileriyle konuştuğunu pek görmedim

Kafa salladı.

Rose: Jungkook

Ayaklarına bakıyordu.

Jungkook: efendim?

Rose: gergin misin sen?

Jungkook: hayır

Rose: seni geriyor muyum?

Jungkook: Hayır

Ellerine baktım.

Rose: Tanrım, Jungkook ellerin mi titriyor senin?

Jungkook kafasını kaldırıp bana baktı. Ellerini üst üste kucağına koydu.

Jungkook: ha? hayır

Eline dokunup hemen geri çektim ve gülmeye başladım.

Rose: Jungkook titriyorsun

Hızla ellerini çekti.

Jungkook: kes şunu

Zar zor gülmemi durdurabildim ve konuştum.

Rose: tamam tamam sustum da söylesene Jungkook ben yanındayken neden heyecanlanıyorsun hatta titriyorsun?

Jungkook: kes şunu dedim!

Telefonuna mesaj gelince ayağa kalktı ve kapıya yöneldi. Ben de gülerek kalktım ve peşinden gittim.
__________________________
     Çıkışımızın üzerinden 1 hafta geçti. Şirketin arka kapısına gelince arabadan indik ve şirkete girdik. Bang Başkan bizimle bir şeyler konuşması gerektiğini söylemişti ve 3 grup da burada olacaktı. Beklemek için ilk günkü oturduğumuz büyük masalı odaya girdiğimizde çoktan gelmişlerdi. Selam verip bize ayırdıkları yerlere yan yana oturduk.

Çaprazımda oturan Jungkook'a baktım. Nedenini anlamadığım bir şekilde benden çekiniyordu. Ona baktığımı hissedip bana bakınca hemen gözlerini kaçırdı. Bu hali cidden komik görünüyordu. Küçükler de anlamsızca bize mesafeli davranıyorlardı.

Yeonjun: yatağım rahat mı Jennie Noona?

Cidden. Yeni yurda yerleşene kadar onların yataklarında kaldığımızdan böyle davranıyor olamazlar değil mi?

Jennie: Çok. Hatta o kadar rahat ki her gece uyumdan önce iyi ki Yeon'un yatağını seçmişim diyorum.

Yeonjun sanırım öldürücü olduğunu düşündüğü bakışlarını Jennie'de tutarken konuştu.

~•ⓌⒺ   ⓈⒽⒾⓃⒺ   ⓉⓄⒼⒺⓉⒽⒺⓇ•~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin