Jisoo'nun ağzından
Bang PD: ve şimdi de Soobin.Yargı dağıtımı bitmedi henüz anlaşılan.
Bang PD: ilk şanslı üyemiz Beomgyu derken sakın bana JYP'nin gözde gruplarından birinin bir üyesiyle daha çıktığınızı söylemeyin.
Soobin: peki söylemeyiz Bang-PD
Bang PD: inanamıyorum size. Hanginiz?
Hepsi birden başını eğip elini kaldırınca başkan da biz de acayip şaşırdık.
Bang PD: hepiniz mi? Özellikle sevmediğim şirketlerden mi seçtiniz?
Ses çıkmadı.
Bang PD: en son geçen haziran ayında böyle bir konuşma yaptık ve hepiniz saptınız.
Hoseok: ben değildim
Jin: ben yakında evleniyorum nasıl geçen sene sap olabilirim ki?
Bang PD elini alnına vurdu.
Jimin: ben de
Bang PD: yok artık sen de mi evlenmeyi düşünüyorsun?
Jimin: ha?
Jimin oppa bugün çok sakin ve dalgındı.
Jimin: Hayır. Yani geçen haftaya kadar evet. Tek başıma evlenemeyeceğime göre hayır.
Jennie: şehrin öbür ucu da mı olmaz?
Bang PD: efendim Jennie?
Jennie: buluşmamamız gerektiğini söylediniz. Şehrin öbür ucu dahil değil, değil mi?
Jennie içine fazla dönüktü. Sıkıntılı zamanlarında genelde bizden sonra hep Kai ile görüşürdü ve Kai ona cidden iyi geliyordu.
Suga: bir dakika senin sevgilin mi var?
Bang PD ayağa kalktı ve el çırptı.
Bang PD: tamam bugünlük bu kadar olay yeter. Ben bunları sindirmeye gidiyorum. Ve Jennie en azından birkaç ay bunu ertelesek daha iyi olur. Kızlar siz de yorumlara fazla kafanızı takmayın ve dikkatli olun. Eski menajerinizle konuşup devam etmesi için elimden geleni yapacağım.
Hepimiz selam verdik ve başkan çıktı.
Jennie hem üzgün hem sinirliydi.
Bana doğru eğilip konuştu.Jennie: ben biraz dolaşıp geliyorum.
Kolundan tuttum.
Jisoo: iyi misin? Geleyim mi?
Jennie: kızlarla kal sen gelirim hemen
Jennie'nin ağzından
Birkaç ay mı? Zaten dünya turunda oldukları için bir aya yakındır görüşemiyorduk bir de yarın döneceklerken olmazdı. Sessiz bir koridorda cam kenarının önüne geldim ve Kai'yi aradım.Alo Jennie?
Jennie: nasılsın?
İyiyim, heyecanlıyım. Bugün gece dönüyoruz ve yarın sana küçük bir sürprizim var.
Jennie: öyle mi? Ne aldın?
Sürprizdi ama çok ısrar ediyorsan peluş bir kedi aldım.