Dlouho jsem se rozhodovala, co si udělám s vlasy. Nakonec jsem je ale dala do vysokého culíku. Pár pramínku mi z něj trčelo a to vypadalo dobře. Byla jsem se sebou velice spokojená. Andy si vlasy vyžehlila, na rty si nanesla rudou rtěnku a na víčkách měla dvě linky, černou a bílou. Já si od ní vypůjčila hnědé linky, které jsem v malém množství nanesla na oči. Rty jsem pomocí lesku zbarvila do lehce červené barvy. Líbilo se mi to.
,,Připravená?" zeptala se mě a stála u dveří připravená k odchodu. Kývla jsem na souhlas a přešla k ní.
,,Sluší ti to" usmála se na mě a otevřela dveře. ,,Tobě taky" vyšla jsem ven.
Společně se vydáme k černému autu, které stojí před budovou. Musí to být ten.. ježiš, jak on se jmenuje.. Changin? Opravdu netuším, ale ve jméně má "Chang" tím si jsem jistá.
Kluk s černýma vlasama vyleze z auta a já má sto chudí po něm hodit svojí botu. Byl to totiž ten blbec, který do mě strčil a já spadla na zem. Kdyby se alespoň omluvil, ale on nic, blbec.
,,Proč se na něj tak díváš?" drkla do mě se smíchem Andy, i ten kluk se smál. Nic jsem však neodpověděla, nechtěla jsem dělat zbytečně scénu, proto jsem si raději nastoupila do auta a vzala si pas. Oni taky nastoupili.
Po chvíli, která se mi zdála jako nekonečná jsme zastavili u obrovské vily, která byla částečně prosklená a byla lehce přerostlá vinnou révou.
,,Proboha, kolik tu je lidí?" nahlas jsem polkla, protože celá zahrada byla obklopena tunou lidí. To jsem zvědavá, jak to bude vypadat vevnitř.
,,Jen pár lidí a kámošů" zasmál se, vystoupil z auta a šel k nějaké partě kluků, kteří si s ním hned dávali high5. Andy mezitím už taky vystoupila a šla nejspíš taky za svojí partou.
ČTEŠ
After [kpop]
RomanceAlla právě dokončila střední školu a pokračuje ve svém snu jít na vysokou. Vše se zdá být dokonalé do chvíle než spatří osobu, která jí převrátí život vzhůru nohama. Co když k němu bude cítit něco více než by měla?