☄ 1. ☄

668 65 5
                                    

Miután kiestem a csapatból, sírva pakoltam össze cuccaimat. Próbáltam össze szedni magamat, hogy mikor haza jöttök, ne lássátok össze tört énemet. Reménykedtem, hogy másnap reggelre JYP meggondolja magát és vissza vesz a bandába, de ez nem így történt. 

Két nap múlva, mielőtt indult a gépem, elbúcsúztam tőletek. Nem akartam, hogy újra sírni lássatok, könnyeimet mégsem tudtam megállásra kényszeríteni. A sós vízcseppek rohamos iramban gördültek végig arcomon, ahogy realizáltam; Itt kell hagyjalak téged is. 

-Beszélni fogok JYP-vel az érdekedben, a StrayKids nem StrayKids nélküled.-mondta ChangBin haloványan mosolyogva, szeme sarkában mégis megbújtak az apró, csillogó könnycseppek. 

-Köszönöm, hogy ezt mondod Hyung.-öleltem meg egy apró ajakgörbülettel arcomon.

Mindenkitől szép sorjában elbúcsúztam. Már csak te voltál hátra.

Széles mosollyal vetettem magam karjaid közé és egy apró csókot leheltem szétnyílt ajkaidra.

-Ez még nem a kapcsolatunk végét jelenti, oké? Továbbra is imádni foglak, hiába nem láthatjuk egymást. Amikor haza engednek minket, megfoglak látogatni.-közölted édes mosollyal arcodon.

-Úgy legyen.-nevettem el magam aranyos grimaszod láttán. 

Nem lett úgy..

-Hiányozni fogsz Lixie. Örökké szeretni foglak.-csókoltál meg.

Én hülye elhittem neked az örökkét..

Reménytelenül RemélveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang