❤Kedveli:mytaebaby22, sheinen12 és további 120095 ember.
Korean. News: Lencsevégre kaptuk, amint Kim Taehyung-ot(22) feltehetőleg egy barátja, Jeon Jeongguk (20) meglepi a Busan-i fellépésén. A köztük kialakult vitáról egy hűséges, ámbár anonim olvasónk részletesen beszámolt lapunknak. Azt vallja magáról, hogy közeli kapcsolatban áll a fiatalokkal. Állítólag Jungkook többszörösen rágalmazta, illetve szavakkal fenyegette barátját, ki rettegett és csak testőrök kíséretében merte elhagyni otthonát. Taehyung megszakitotta minden nemű kapcsolatát a fiatalabbal, de Jeon agresszióhoz folyamodva, belekényszerítette az idősebbet egy párkapcsolatba.
Lapunknak arról is beszámoltak, hogy a két fiú között kezdettől fogva működött a kémia. Vajon mi fog történni? Taehyung arra kérünk vigyázz magadra!Hozzászólások száma: 23444
@mrsv1300: Mekkora egy fasz ez a Koook. Utálom.
@yeahhhhh : Mi a szar? Biztos túldramatizálta a kis Taehyung. Hülye buzi.
@_parkjimin.ie_: Azonnal szedjétek le a posztot!!!!!!
@lilsuga: Az ember szavát ki tudjátok forgatni,mocskos firkászok!
↪@kimjoonie1: kíváncsi vagyok arra a "hűséges, anoním olvasóra".@kimtae.hyung95: Mit tudtok még kitalálni? Egyszerűen miért nem hagytok békén minket???
@jeon_gukk: uhh, ez még engem is meglepett.
A felhasználó törölte a bejegyzés hozzászólásait.
YOU ARE READING
Instagram |Yoonmin|✔✔
Fanfiction|A szép mindenütt jelen van, csak kevesen veszik észre.| ¡Yoonmin¡ !Vkook! ¡Namjin¡ ©️borító: @jisung-is-a-squirrel