kiegészítő rész 3/3

1K 63 17
                                    

-De Jimin a francba is, gyere már ki abból a szobából!

-Miért Hoseok?  Miért? Egy okot  mondj nekem, egyetlen egyet!

Hoseok hatalmasat sóhajtott a hotel folyosóján állva.  Alig pár órája ért ide, hulla fáradt, éhes, de ő mégis a rózsaszín hajú fiút próbálja kirángatni szobájából, miután tanúja lehetett egy újabb vitának Min Yoongi és Park Jimin között. Két hét telt el azóta, hogy a törpét kiengedték a kórházból és azóta, hogy elfogadta a felajánlást a közös dallal kapcsolatban.  Hoseok volt az egyetlen akit beavattak, annak ellenére, hogy Jimin nem ápolt a fiúval túl szoros kapcsolatot. Ugyancsak Hoseok volt az, aki, miután látta, hogy a két fiú közti feszültség akkora, hogy nem hagyja őket kizárólag a munkára összpontosítani, feldobta az utazás labdáját. Yoongi ezt pedig le is csapta, csak nem számolt a felmerülő nehézségekkel.

Ez is egy ilyen volt.

-Mondjuk...miattam?-vonta fel szemöldökét a reménysugár.

-Viccelsz, ugye?

-Tudom, hogy nem vagyunk épp a legbarátságosabb viszonyban, de kérlek engedd meg, hogy segítsek.  Bízz bennem és gyere ki onnan.  Megoldunk mindent.

-De nem  érdemlem meg Hoseok!-amint Jimin kimondta a szavakat, a hotelszoba ajtaja kinyílt.

A rózsaszínhajú fiú szemei duzzadtak voltak a sírástól.

- Gyere ide te törpe. -tárta ki karjait a magasabb.

-Fogd be te ló.

Ezután a két fiú végre tiszta vizet önthetett a pohárba. Mindketten új lapot nyitottak. Jimin végre talált valakit, aki pótolhatta egy kis időre Taehyungot, Hoseok pedig talált valakit, akin segíthetett.

És kezdetét vehette a 'hódítsuk meg Min Yoongit' fedőnevet viselő akció.

Instagram |Yoonmin|✔✔Where stories live. Discover now