Jimin nem tudta mire vállakozik, mikor a számára idegen fiúnak igennel válaszolt a randevú kapcsán. Hirtelen felindulásból történő döntés volt, melyet egy bizonyos Min Yoongi iránti bosszúvágy hajtott. A fiú viszont ezzel a lépéssel vesztébe rohant, mivel Wooseok nem a kedvességéről volt híres, sokkal inkább egy olyan eltitkolt kis oldaláról, amely minden baj forrásává vált. Maga volt a szadizmus és a birtoklási vágy megtestesítője. Mikor az ominózus telefonhívás zajlott Jimin és Taehyung között, ő volt az, ki bábként irányította "párja" kimondott szavait. A háttérből figyelte őt árgus szemekkel, azon mesterkélve, hogyan is sajátíthatná ki minnél jobban a fiút . Mindenkit eltaszított tőle, aki csak fontos volt Jiminnek.
-Az enyém vagy, attól a naptól kezdve, hogy találkoztunk. Ezen pedig soha nem fogsz változtatni, ha szeretnél sem. Megértetted?
-Megértettem.
Ha Jimin nem feleselt, Wooseok nem bántotta. A lelki és testi terror pedig közel egy hónapig tartott, míg Jimin meg nem elégelte. Kidobta szadista barátját, de azzal nem számolt, hogy a fiú nem viccelt az elejtett fenyegetésekkel.
Mégnagyobb bajba sodorta ezzel magát.
Egy hét telt el, hogy nem hallott a fiúról semmit, mikor háza előtt öt feketébe öltözött alak várta. Esélye sem volt ellenük, félholtra verték fizetségképp tetteiért és szófogadatlanságáért. Többször illették obszcén szavakkal és rengetegszer csattantak öklök és lábak a védtelen fiún.
Majd otthagyták saját vérében feküdni a hideg aszfalton.
YOU ARE READING
Instagram |Yoonmin|✔✔
Fanfiction|A szép mindenütt jelen van, csak kevesen veszik észre.| ¡Yoonmin¡ !Vkook! ¡Namjin¡ ©️borító: @jisung-is-a-squirrel