Taşınma

4 1 0
                                    

İşte yine taşınıyoruz. Yine bir koli hazırlama zamanı. Yine bildiğim alıştığım düzene o tekrardan veda vakti. Babam bu sefer son olduğunu söylüyor. Babamın işi dolayısıyla devamı taşımamız gerekiyor. Ama bu seferki şirketinde kalıcı bir pozisyon önermişlerdi. Babam ailecek buna çok ihtiyacımız olduğunu söylemişti. Zaten burada pek arkadaşım yoktu. Onlar için her zaman yeni gelen kız olmuştum.

Odamdaki son kolinin ağzını bantlayıp kapının koluna astığım çantamı aldım ve son kez dönüp odama baktım. Orada güzel başlangıçlara yelken açacaktık. Nakliyat Şirketinden gelen adamlar kalan son kolimi de alıp aracı indirmişlerdi. Babam aşağıda arabayı çalışır durumda bırakmıştı. Koşarak arabaya gittim. Annem ve babam kendi kolilerini çoktan hazırlayıp arabaya yerleşmişler bile. Nakliyat arabası yola çıkarken biz de peşinden yola çıktık. Çantamdan kulaklığımı çıkarıp telefonumda en sevdiğim şarkıyı açtım.Gözlerimi usulca kapattım ve kendimi yola bıraktım.Yeni taşınacağımız şehrin İstanbul olması güzeldi.Annemin pek çok akrabası,kuzenlerim,teyzelerim hep oradaydı.

Babam İngiliz olduğu için annem iş gezisine gittiği vakit tanışmışlar ve rüya gibi bir düğünle evlenmişlerdi.Her zaman onlara gıpta etmiştim.Babamın yabancı olması annem için bir sorun olmamıştı.Ben iki kültürü yaşayarak büyümüştüm.Evimizde çoğunlukla İngilizce konuşulduğu için aksanım hep kayıyordu ve Türkçeyi net konuşamıyorum çoğu zaman.Bu yüzden sürekli Türkçe kitaplar okurdum ve arkadaş edinmeye zamanım kalmazdı.
Havanın kararması ile birlikte Yeni Yaşayacağımız sitenin önüne gelmiştik. Nakliyat şirketi bizden önce gelmiş kolileri Dairemize çıkarmışlardı bile. Annem taşınma işleri sırasında çoğu kez buraya gelmiş evde birkaç şeyi çoktan yerleştirmişti.Yatak odalarımız hazırdı. Salonda birkaç koltuk yerleştirilmişti bile. Sabah olmasıyla birlikte kolilerimi açıp odamdaki düzene hemen geri dönmek istiyordum.

Arabadan inip kendi çevremde bir tur döndüm. Bahçe içinde parkları olan bir sitede ev bulmuşlardı. Ama en çok ilgimi çeken bahçeye yerleştirilmiş sallanan koltuktu. Kafamı kaldırıp siteyi incelerken o Pencereden bir çocuğun Beni dikkatli bir şekilde incelediğini gördüm. Kafamı kaldırıp tekrar baktım da çocuk orada değildi. Yorgun olduğumu düşünüp çok fazla kafa yormadım. Eve girer girmez ilk işim odama yönelmek olmuştu.

Annem yarın teyzemlerin buraya gelerek kolileri açmamıza yardım edeceklerini söyledi. Ben de anneme babama birer Öpücük verip yatağıma gittim. Evden gelen seslerle birlikte gözlerimi açtım. Komidinimde duran tokamı alıp saçlarımı gelişigüzel bir şekilde topuz yaptım. Büyük teyzem Aslı beni görür görmez boynuma atlamıştı. Onu gerçekten özlemiştim. Elimizden geldiğince devamlı mesajlaşıp konuşuyorduk. Aslı teyzemin kızı Pelin her zaman bana en yakın gördüğüm kuzenim olmuştu. Beni görmesiyle çantasını yere fırlatıp cırlayarak üstüme atlamıştı.
Kollarından tutup onu kendimden uzaklaştırmaya çalışarak ' burada kalıcı olmaya çalışıyorum beni öldürmezsen sevinirim tamam ben de seni özlemişim Çekil şuradan diyerek kendimi kurtarmaya çabaladım.

Evdeki herkes kolileri açıp eşyaları yerleştirme işini bitirip bir yerlere yığılmıştı.Pelin ve odama geçip yatağımın üstünde değişik pozlar veriyordum.Pelin bir tanesini çok beğenince paylaşmaya karar vermiştik.

Pelin bir tanesini çok beğenince paylaşmaya karar vermiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diana.mae: New House 🌸 New Room 🇹🇷

Florasea:whyyy  I'm gonna miss you babe
Deanshawn:Come if you're miss beauty

Kalbime HoşgeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin