3

3.4K 73 148
                                    

Volgende dag

'Louis! Fietsen!' gilt Lottie die naar buiten rent en ik snel op mijn fiets spring.

'Nee, blijf staan!' gilt mijn vader maar ik fiets snel de straat uit.

'Wacht, Lou' zegt Phoebe die achter me aan is gefietst en ik stop op de stoep.

'Hij heeft je echt hard geraakt' zegt ze terwijl ze het bloed van mijn lip haalt met een papiertje.

'I know' zeg ik pijnlijk.

'Misschien moet je even een ander shirt aandoen' zegt ze en ze geeft me een wit v-hals shirt aan. Ik doe mijn bebloede shirt uit en trek het andere shirt over mijn hoofd.

'Valt het veel op?' vraag ik.

'Je ziet wel dat je een klap hebt gehad' zegt Phoebe. 'Maar met jou alter ego valt het vast niet op'

'Bitch' lach ik en ik geef het bebloede shirt aan haar.

'Love you sis' zeg ik en ik geef haar een knuffel.

'Love you to bro' zegt ze en dan stap ik weer op de fiets. Ik zie Niall, Liam en Harry aankomen fietsen en ik stap op als ze langs fietsen.

'Mag ik mee fietsen?' vraag ik terwijl ik langs Harry ga fietsen.

'Tuurlijk' zegt Liam die grijnzend naar Harry kijkt.

'Als je wilt' zegt Harry die naar zijn handen kijkt.

'Je hoeft je niet te schamen hoor' fluister ik.

'Wat bedoel je?' vraagt Harry fluisterend terug.

'Ik weet dat je een crush op me hebt' zeg ik en hij word vuurrood. 'Maar ik heb er geen probleem mee'

'Hoezo niet?' vraagt hij verbaast. 

'Weet niet' zeg ik. 'Ik vind het gewoon minder erg dan ik had verwacht'

'Je vind het toch niet erg om dan langs me te zitten?' vraagt hij. 

'Tuurlijk niet' glimlach ik. 

'Mooizo' glimlacht hij en ik voel een fijn gevoel van binnen. Ik schrik er zelf van en went mijn blik snel af. 

'Gaat het?' vraagt Harry twijfelend. 

'Hoezo?' vraag ik zenuwachtig. 

'Je hebt een behoorlijke wond onder je wenkbrauw' zegt hij. 

'Ohw dat, ja, het gaat wel' zeg ik en we fietsen de fietsenstalling in. Ik zet mijn fiets neer en dan lopen we met zijn 4e de school in. 

'Het ziet er echt niet goed uit' zegt Liam die naar mijn wenkbrauw kijkt. 'Loop even mee'

Ik loop gewoon achter hem aan en we lopen naar de toiletten. Hij sluit de deur achter zich en ze komen voor me staan. 

'Waar heb je hem van gekregen?' vraagt Niall en ik kijk naar de grond. 

'Kan ik niet zeggen' zeg ik terwijl Harry het ontsmet. 

'Waarom niet?' vraagt Liam. 

'Het is nogal prive' zeg ik. 

'Je weet dat je ons kan vertrouwen, toch?' vraagt Niall. 

'Tuurlijk' zeg ik. 'Maar zelfs de boys weten het niet'

'Ja, maar hoe goede vrienden zijn dat nou?' vraagt Harry. 

'Daar heb je een punt' zucht ik. 'Ben niet echt goed in vrienden maken'

'Je hebt zojuist 3 nieuwe gemaakt' zegt Liam droog en ik grinnik. 

Remember the time I hated you {Larry Stylinson} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu