7

3.7K 65 87
                                    

'Ik heb geen zin meer' zucht Harry terwijl ik het biologie boek aan het lezen ben.

'Waar heb je dan wel zin in?' vraag ik.

'Jou' zegt hij en ik grinnik. Hij pakt het boek van me af en legt het op tafel. Hij klimt bij me op schoot en drukt zijn lippen meteen op zie van mij. Ik lik zijn lip maar hij houd zijn lippen op elkaar. Ik laat mijn hand over zijn kont gaan en knijp erin. Hij stoot een keun uit waardoor zijn mond een beetje open gaat en ik maak daar gretig gebruik van. Onze tongen spelen een vurig spel met mij aan de leiding en Harry begint over mijn schoot te bewegen.

'Harry' kreun ik wanneer hij zijn heupen hard tegen de mijne stoot.

'Ik heb hier over gedroomd' zegt Harry tegen mijn lippen aan. 'Maar nu is het echt.'

'I know' hijg ik terwijl ik mijn erectie voel groeien. Harry voelt het en laat mijn lippen los. Hij kijkt naar beneden en begint te blozen. Ik trek snel mijn trui uit en die van hem volgt. Hij strijkt met zijn hand over mijn sixpack tot aan de rant van mijn broek. Hij knijpt in mijn erectie en plaats zijn lippen weer op die van mij.

'Stop met teasen' kreun ik. Hij knijpt er nog een keer in en dan draai ik ons om. Ik leg hem op de bank en ga boven hem hangen. Ik maak zijn broek los en trek hem in 1 keer naar beneden. Ik zie zijn erectie door zijn bokser en ik grijns. Ik doe mijn broek uit en ga weer boven hem hangen.

'Weet je het zeker?' vraag ik hijgend. 'Ik wil niet dat je er spijt van gaat krijgen'

'Ja, please' hijgt Harry en ik trek zijn bokser meteen uit. Zijn erectie popt tegen zijn buik en hij begint te blozen.

'Ontspan, oké?' vraag ik en hij knik. Ik laat mijn hand over zijn lies gaan naar zijn kont. Hij stoot een kreun uit en ik druk een vinger bij hem naar binnen. Zijn gezicht betrekt maar er rolt ook een kreun over zijn lippen en ik druw er nog 1 bij. Ik begin te bewegen en zijn kreunen vullen de kamer. Ik duw er nog 1 bij en hij begint steeds harder te kreunen. Hij duwt zijn heupen tegen mijn vingers aan waardoor ze helemaal naar binnen gaan en hij een genietende kreun uitstoot. Ik haal mijn vinger uit hem en hij bijt hard op zijn lip als ik mijn bokser uitdoen.

'In mijn droom hou je hier altijd op' hijgt Harry.

'Dat gaat niet gebeuren' grijns ik en ik pak een condoom.

'Nee' hijgt Harry. 'Ik wil je in me voelen, zonder condoom'

'Zeker?' vraag ik en hij knikt hevig. Ik grijns en ga boven hem hangen. Ik druk mijn top tegen zijn opening en hij hapt adem. Hij knikt en ik duw me voorzichtig bij hem naar binnen. Zijn gezicht vertrekt en ik wacht. Hij knikt en ik stoot in hem. Hij kreunt en ik blijf in hem stoten. Zijn kreunen worden steeds on regelmatiger en ik kreun mee. Ik pak zijn erectie vast en begin hem af te trekken waardoor hij harder begin te kreunen. Hij kreunt luid als ik het goed plekje in hem raak en blijf het plekje raken.

'Ik ga komen' hijg ik.

'Ik ook' hijgt Harry en hij komt hard over mijn hand. Ik kom in hem en hij kreunt luid. Ik ga uit hem en hij glimlacht verlegen.

'Dankje' zegt hij terwijl hij zijn hoofd in mijn nek legt.

'Waarvoor?' vraag ik.

'Dat je me zo goed laat voelen' zegt hij en ik druk een kus op zijn lippen.

'I love you' zeg ik en hij kijkt me aan.

'I love you to' zegt hij en ik glimlach.

'Zullen we douche?' vraag ik.

'Is goed' zegt Harry en hij staat op. Ik loop naakt achter hem aan en we lopen naar boven. Hij zet de douche aan en ik stap er onder. Hij volgt en hij glimlacht.

'Wat is er?' vraag ik.

'Je snapt waarschijnlijk niet hoe blij ik ben' zegt hij tegen mijn borst.

'Hoezo?' vraag ik.

'Ik ben gewoon blij dat we een relatie hebben' zegt hij.

'Ik ook, Hazz' zeg ik en hij kijkt op bij de bij naam. Hij glimlacht en ik druk een kus op zijn lippen. Ik was zijn haar en spoel het uit. Dan was ik mijn haar en draai de douche uit. Ik sla een handdoek om mijn middel en hij bint er 1 om zijn haren. Hij doet een bokser aan en loopt dan de badkamer uit. Ik loop snel de trap af om mijn tas te pakken en loop dan naar boven.

'Zou je onze kleding van net even willen pakken beneden?' vraagt Harry duidelijk last heeft van zijn kont.

'Tuurlijk' glimlach ik en ik loop weer naar beneden. Ik pak de spullen bij elkaar en loop dan weer de trap op. Ik loop naar Harry zijn kamer en ik zie dat hij een trui van mij aan heeft getrokken.

'Je vind het niet erg, toch?' vraagt hij als hij me in de deur opening ziet staan.

'Nope' zeg ik droog en ik gooi de kleding in de wasmand. Ik loop naar hem toe en leun naar voren.

'Ik vind het schattig' fluister ik tegen zijn lippen aan en hij begint te blozen. Ik geef hem een snelle kus en laat dan mijn handdoek zakken. Hij staart naar mijn vriend terwijl ik een bokser aandoe en ik grinnik. Ik doe een Adidas broek aan en hij zucht als ik een shirt pak.

'Wat?' vraag ik grinnikend.

'Ik wil niet dat je je mooie lichaam bedekt' zegt hij en ik gooi het shirt terug op het bed.

'Dan doe ik dat toch niet' grijns ik en hij bloost. Hij doet snel een joggingbroek aan en staat dan op. Zijn gezicht vertrekt en ik loop naar hem toe.

'Ga ik daar nog lang last van houden?' vraagt hij.

'Nee hoor' glimlach ik en ik til hem in bruidstyle op. Hij bloost en legt zijn hoofd in mijn nek. Ik loop de trap af en leg hem op de bank.

'Zullen we pizza bestellen?' vraag ik.

'Sure' zegt Harry en ik bestel 2 pizza's terwijl hij een film uitkiest. Ik pak drinken en dan gaat de bel al.

'Ik ga wel' zeg ik wanneer Harry op wil staan en hij glimlacht. Ik zet het drinken op tafel en loop dan naar de deur. Ik open hem en het meisje kijkt meteen naar mijn buik.

'Uhm, sorry' zegt ze terwijl ze uit een trans komt en me snel de pizza's geeft. 'Dat is dan 13 euro'

'Hou de rest maar' zeg ik terwijl ik 15 euro geef en ze alles laat vallen.

'Bedankt' zegt ze en dan loopt ze snel weg. Ik sluit grinnikend de deur en loop de woonkamer in.

'Zij vind je interssant' zegt Harry terwijl ik op de bank ga zitten en hij zijn hoofd op mijn schoot legt.

'Jammer voor haar dat mijn hart al gereserveerd is dan' zeg ik en ik druk een kus op zijn lippen. Hij bloost en ze dan de film aan terwijl we gewoon de pizza eten. Als de film is afgelopen gaan we naar boven en trek ik mijn broek uit. Harry trekt ook zijn kleding uit tot zijn bokser en ik ga langs hem liggen.

'Truste babe' zeg ik terwijl hij tegen me aan kruipt.

'Truste Lou' zegt hij en dan vallen we al snel in slaap.....

Remember the time I hated you {Larry Stylinson} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu