23

2.4K 47 43
                                    

Ik kook en dan zet ik het eten op tafel. Harry komt met een rood hoofd aan tafel zitten en hij kijkt naar beneden. Ik zag net voor hij ging zitten dat hij een stijve had en ik ga grijnzend tegenover hem zitten. 

'Smakelijk' grijns ik terwijl hij zijn mond al vol propt. 

'Smakelijk' zegt hij schor en dan neem ik ook een hap. Ik kijk hem nog steeds grijnzend aan en ik trap zonder dat hij het hoort mijn schoenen uit. Ik zet mijn voet tussen zijn benen op zijn stoel en druk hem tegen zijn vriend. Hij stoot meteen een kreun uit en kijkt naar beneden. Hij begint meteen weer te blozen en hij legt zijn bestek neer. 

'Fuck it' zegt hij en hij staat op. Hij loopt naar me toe en trekt de stoel naar achter. Hij gaat op mijn schoot zitten en drukt meteen zijn lippen op die van mij. Ik grijns en dan duwt hij zijn heupen tegen de mijne. Ik open mijn mond en hij laat zijn tong er meteen inglijden. 

'Jij bent echt horny' zeg ik tegen zijn lippen aan. 

'Maak er dan gebruik van' zegt hij en ik grijns. Ik sla mijn armen om zijn kont en til hem op. Hij grijnst en drukt zijn lippen weer ruw op de mijne. Ik loop, terwijl we zoenen, de trap op en loop meteen door naar onze kamer. Ik laat hem op het bed vallen en laat mezelf op hem vallen. Hij slaat zijn benen meteen weer om mijn heupen en zijn handen gaan onder mijn shirt. Ik zucht genietend door de aanraking en hij trekt mijn shirt over mijn hoofd. 

'Uit' hijgt hij terwijl hij aan mijn broek begint te trekken en ik trek hem grijnzend uit. Ik leg nu alleen nog in mijn bokser en ik trek Harry zijn shirt uit. Hij draait ons om en drukt me meteen in het matras. Ik grijns en hij schuurt over mijn schoot heen. Ik maak zijn knoop open en na wat moeite ligt ook zijn broek op de grond. Hij zucht opgelucht en dan draai ik ons weer om. Ik druk mijn lippen op ze zijne en haal zijn benen van mijn heupen. Hij wil verbaast terug trekken maar ik blijf mijn lippen op de zijne drukken en ik leg zijn benen op het bed. Ik ga op zijn schoot zitten en schuur over zijn vriend heen waardoor hij al meteen begint te kreunen. 

'Louis' kreunt hij. 'Je....' 

'Just enjoy' fluister ik en ik trek zijn bokser in 1x uit. Hij stoot meteen een kreun uit als ik hem in mijn mond neem en ik grijns. Ik trek ondertussen mijn bokser uit en kruip naar boven. Zijn ogen staan donkerder dan normaal en ik druk mijn lippen weer op de zijne. Hij kreunt als ik over zijn vriend heen zak en hij centimeter bij centimeter in me verdwijnt. Ik kijk naar zijn gezicht en grijns. Zijn ogen zijn gesloten en de kreunen rollen over zijn lippen als ik op en neer beweeg. Ineens gaat er een heerlijk gevoel door me heen en kreun ik luid. Harry grijnst en draait ons om zonder dat hij uit me gaat. Hij begint meteen in me te stoten en ik sla mijn armen om hem heen. Hij kreunt luid en ik voel iets warms in me. Ik grijns en hij schuift naar beneden. Hij pakt mijn vriend vast en begint er meteen aan te trekken. Ik knijp de dekens langs me fijn en laat mijn handen door zijn haar gaan als hij zijn mond eromheen zet. Mijn kreunen vullen de kamer en al snel kom ik in zijn mond. Hij slikt het door en ik pak zijn hoofd vast. Ik druk mijn lippen ruw op die van hem en hij zucht genietend door de zoen heen. 

'Genoten, daddy?' vraagt Harry grijnzend terwijl hij op mijn borst gaat liggen. 

'Van jou altijd, babe' grijns ik en hij word rood. Ik grinnik en dan vallen we allebei uitgeput in slaap

-------------

Sorry voor de mensen die niet graag smut lezen!!!!! Ik moest @Larryshipper1D-Fan even een plezier doen. (; 
Laat me weten wat je van mijn boek vind!!

Love you all! x-S

Remember the time I hated you {Larry Stylinson} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu