18

2.5K 55 103
                                    

1 maand later
P.o.v. Harry

Die dag dat ze Louis in elkaar sloegen hebben we hem toch naar het ziekenhuis gebracht. We kwamen erachter dat hij teveel bloed had verloren en ze hebben hem in een coma gebracht. We kwamen er ook achter dat hij zijn been had gebroken en zijn ribben waren zwaar gekneust. Ik loop nu al een hele maand zonder mijn vriendje en het maakt me echt kapot van binnen. Het erge is dat zijn moeder ondertussen ook is overleden en Mark is meteen weer weg gegaan toen hij het te horen kreeg. Hoe willen we dit ooit aan Louis uit gaan leggen als hij wakker word?

'Aarde aan Harry' zegt Perrie die met haar hand voor mijn gezicht zwaait.

'Sorry' zucht ik. 'Ik zat met mijn gedachte bij...'

'Louis' maakt Liam mijn zin af. 'We snappen het, Hazz. Maar dit is voor punt en het moet echt af.'

'Ja, ik blijf erbij' zeg ik en ik richt me weer op het blaadje. We moeten een project maken voor biologie en we zijn er met pas aan begonnen.

'Hoe ging het eigenlijk met hem?' vraagt Jesy waardoor ik meteen weer afgeleid ben.

'Gisteravond zeiden de dokters dat hij deze week waarschijnlijk wakker word' zeg ik glimlachend.

'Gelukkig' glimlacht Leigh-Anne en dan hoor ik een twijfelende kuch achter me.

'Hey Harry' zegt Calum ongemakkelijk als ik me omdraai en ik kijk meteen weer naar het blaadje.

'Hoe is het met Louis? Is die al wakker?' vraagt Luke. Dit vragen ze me iedere dag.

'Nee' zeg ik terwijl ik me weer opdraai. 'En je had het niet hoeven te vragen als je hem geholpen had, in plaats van Ashton'

'Het spijt ons echt, Harry' zegt Michael smekend.

'Jullie lopen toch echt nog steeds als hondjes achter Ashton aan' zegt Liam bot.

'Omdat we bang zijn voor de gevolgen' zegt Calum fluisterend. Dan hoor ik ineens een veel te bekende grinnik en valt iedereen hun mond open.

P.o.v. Louis

'Kom je nog?' vraagt Felecity hyper. Ik ben vanochtend wakker geworden en de dokters hebben besloten dat ik mag gaan, zolang ik me rustig houd.

'Jaja' zeg ik lachend terwijl ik met krukken achter mijn zusjes aanloop.

'Nieuwe auto?' vraag ik als we naar buiten lopen en ik Lottie bij een range rover zie staan. Ik krijg meteen een stootje tegen mijn schouder van Felecity en ze grinnikt.

'Ik heb je gemist' grinnikt ze en dan stap ik in. Felecity gooit mijn krukken in de kofferbak en dan gaan ze allemaal in de auto zitten.

'Waar zijn Ernest en Doris eigenlijk?' vraag ik.

'Ze zijn op schoolreis' zegt Phoebe en ik knik. Ineens voel ik 2 armen van achter om me heen en een kus op mijn wang.

'Ik heb je echt gemist bro' zegt Daisy die haar hoofd in mijn nek legt.

'Ik jou ook sis' zeg ik en ik druk een kus op haar haar.  Ze glimlacht en gaat dan weer zitten. Lottie rijd aan en ik merk dat ze naar huis wilt rijden.

'Ik wil naar school' zeg ik meteen, ik moet Harry echt zien.

'Zeker?' vraagt Lottie twijfelend.

'Ja' zeg ik en ze rijd naar mijn school.

'Je hebt Harry gemist, of niet soms' zegt Phoebe die mijn krukken aangeeft en me dan overeind helpt.

'Je hebt geen idee' lach ik en dan lopen we richting de deuren.

Remember the time I hated you {Larry Stylinson} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu