Yine düştün aklıma vicdansız. Sen çaresizlik nedir bilir misin? Kolun kanadın kırıldı mı hiç? Sürgün yedin mi? Yandın mı, yakıldın mı hiç? Ben onurlu sevdaları, soylu davaları iyi bilirim.. Kendime hakim olamam ağlarım bazen delii deli. Ağlamak güzeldir gözümün seli. Merak etme, oynattığım kadar oynatmışım çivileri sökülmüş aklımı. Arayıp sormuyorsun, merak ta etmiyorsun! Ben alıştım bu duruma. Böyle akşamlarda efkârım tavana vurduğunda nâralar atıyorum bağıraa bağıra. Komşum Aysel abla hemen 155 i arıyor. Ya Hû polisi aramak yerine seni arasa ya, 'gel sahip çık bu adama' diye. Insanlık öldü mü Aysel abla? Merak etme, yaptığımız uymasa da kabahatler kanununa cezamız neyse ödüyoruz. Adını yazdırmıyorum ceza makbuzuna. Öyle yorgunum ki; bir tutam sevgi dilenmekten, her sayfada elenmekten, namerde hedef gösterilmekten; çok yorgunum. Dünyanın bütün yükü omuzlarımda sanki. Akşamdan kalma olduğumdan çoraplarımla giriyorum yatağa. Sabahları kalkmakta zor oluyor inan ki, saplanmışım bir batağa. Her sabah aynanın karşısında avuçlarıma döküyorum hasretini. Öfkeyle yüzüme vuruyorum beni terketmeyen sevgini. Merak etme; akşamları efkârlı, gündüzleri keyifsizim. Sabahları kahvaltı da edemiyorum. Bu yüzden hep dengesizim. Oysa en sevdiğim şeydir, biliyorsun.. sıcak ekmek, tulum peyniri, reçel, siyah zeytin.. bir de sucuklu yumurta. Oooooff of bak; bak beni en büyük zevkimden ettin! Bu yüzden tadım tuzum yok, çünkü sen gittin. Paçozun teki oldum sayende, gömleklerim kirlenmiş pantolonlarım ütüsüz. Akşam oldu mu bir kaç yüzlük, sabah beş parasız çıkıyorum evden; saçım dağınık, yüzüm traşsız.. Merak etme; Mahallede adım deliye çıkmış Müptezel diyorlar. Biri "vazgeçme sevdandan savaş" diyor, biri "boşver ulan değmez uğraşma" diyor biri de "istediğin gibi yaşa'' diyor. Vallahi bu milletin kafası karışık, bir karar veremediler benim hakkımda. Ben Faili Mechul olurum yakında..
Işim gücüm de bozuldu sayende, batıyorum resmen. Arkadaşlarla maçlarda 'Oleeey' çekmek yerine; zifiri karanlık gecelerin tenhalarında tek başıma oooof of çekiyorum meğerse. Şerefine, gelmişine, geçmişine her akşam kafiyeli kafiyesiz şiirler yazıyorum. Merak etme, yakında ölürüm; yakında ölürüm.. ölürsem merak edecek bir şeyin kalmaz. Merak etme..
•
•Her Çarşamba bölümlerimiz yayınlanacaktır. Vote, yorum, beğeni umrumda degil, dua etmeniz yeterli, HAYIRLA KALIN! 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN KIRIKLARI
RomanceMerhaba güzel dostum. Bitti artık, tükendi bende bütün umutlar. Kurudu gözyaşlarım, saçlarıma bile girdi ağrılar. Heey siz! Çaresizlikler içinde çare arayan insanlar! Bırakın, dönmese de olur bazıları; yaşanılması gereken bir hayat daha var. Lades o...