x

12.4K 803 375
                                    

Jimin hazırlanmış bir şekilde evinin önünde Jungkook'u bekliyordu. Normalde Jungkook'un daha erken geleceğini düşünmüştü fakat yanılmıştı.

Sokağın başından araba sesi geldiğinde o tarafa baktı. Jungkook'un arabası olduğunu anlaması pek uzun sürmemişti. Araba kenara park ettikten sonra, Jimin arabaya doğru yürümeye başladı.

Jungkook arabanın içinden çıkıp, yüzündeki sevimli ve bi o kadar da büyük gülümsemesiyle Jimin'i kolları arasına aldı. Birbirlerine birkaç tatlı iltifat ettikten sonra kollarını ayırdılar.

"Artık gidelim mi?"

Jimin konuştuğu zaman Jungkook gülümseyip kendi yanağına dokundu.

"Bir şeyi unuttun sanırım"

Mesajı alan Jimin, uzun boyluyu bekletmeden yanağına bir öpücük kondurarak koşarak arabaya bindi.

Jungkook da kahkaha atarak sürücü koltuğunda yerini aldı.

~

Dolu dolu geçen yarım saatin sonunda Jungkook Jimin'i harika bir yürüyüş ormanına getirmişti. Sonbaharın da gelmesiyle kurumuş yapraklar yerlere serilmiş, ağaçların dalları meydana çıkmıştı.

Jimin etrafa ilgili bir şekilde bakarken, Jungkook neye bakıyordu dersiniz?

"Jungkook.. Burası harika"

"Harika"

Şu an bulundukları orman Jungkook'un ilgi alanı dışındaydı. Etrafa bile bakmıyordu ki. Önünde yürüyen çocuktaydı bakışları. Sadece ona odaklıydı. Şu an ne dese kabul edebilirdi..

"Jungkook bak! Sincap! Sincap! Hadi gel bakalım!"

Jimin'in elini tutup çekiştirmesiyle kendine gelebilmişti. Kısa olan heyecanla zıplayarak sincapların bulunduğu ağaca koşarken, Jungkook'u da peşinde sürükledi.

"Şuna bak! Ağaca nasıl da tırmanıyor.Çok sevimli değil mi?"

"Evet çok sevimli"

'Aynı senin gibi, çok sevimli'

Jungkook da kafasını yukarı kaldırıp ağaca bakmıştı. Sincap ağızında bir kaç fındık ile ağacı hızlı bir şekilde tırmandı. Sonra ağacın içindeki delikten içeri girdi. Onun da bir yuvası, bir ailesi ve belki de yavruları vardı.

'İleride belki benimde büyük bir ailem olur'

"Jungkook, benden ayrılmazsın değil mi?"

"Ayrılmam. Neden ayrılayım?"

"Eğer bir gün..benden sıkılırsan-"

"Jimin.. Senden hiçbir şekilde sıkılmam. Diğerlerine benzemem merak etme. Sana söz veriyorum tamam mı?"

"Tamam. Eğer benden sıkılmazsan belki bizimde sincapların ki gibi bir ailemiz olur."

"Olur tabii. Neden olmasın?"

Jungkook Jimin'in elini tuttu ve gülümsedi. Bu gülüş Jimin'e güven vermişti. Bir süre birbirlerine baktıktan sonra Jimin karnını okşadı.

"Sanırım acıktım"

"Buradan çıktığımız zaman yemek yiyebiliriz.Çok mu açsın?"

"Hayır. Sadece biraz."

El eleydiler.Sevgililerdi. Arkadaş gibilerdi de.. Evet bu doğruydu. Arkadaştılar. Her sevgili, aynı zamanda en yakın arkadaş olmaz mıydı zaten. Sadece daha ilerisiydi. Aynı zamanda duygular da vardı.

Yürümeye devam ederken
akıllarında tek bir soru vardı.

Cidden birbirlerini sonsuza kadar sevebilecekler miydi? Yoksa bu sevgi geçici miydi? Yada anlık bir heves?

~

Yemeklerini yedikten sonra, biraz daha dolaşmışlardı. Jungkook Jimin'e yol kenarında çiçek satan yaşlı kadından güzel bir çiçek buketi satın almıştı. Utanan Jimin, Jungkook'un koluna vurmuştu sadece. Ama acıtmadan.

Sonra birlikte arabaya binmiş ve Jimin'i evine bıkakmak için kısa bir yol gitmişlerdi. Arabadan indikten sonra da vedalaşma kısmı gelmişti.

Fakat onlarınki vedalaşma değil ayrılamamaydı. Her zaman olduğu gibi ayrılmak istememişlerdi.

"Hadi gir artık içeri. Hava serinledi"

"Peki, yarın görüşürüz"

Gülümseyerek Jungkook'un yanağına bir öpücük kondurdu ve koşarak eve girdi.

Jungkook ise salakça bir sırıtışla arabasına binip oradan ayrıldı.

Ayrıldı ayrılmasına ama daha gün bitmemişti. Jimin onu görüntülü aramıştı.

Belki bir saat belki iki saat aralıksız birbirlerini ne kadar çok sevdiklerinden bahsetmiş, eski anılarından konuşmuşlardı.

Böylelikle birbirleri ile ilgili birçok yeni şey öğrenmişlerdi.

Mesela Jimin, eskiden ne kadar yaramaz bir çocuk olduğundan bahsetmiş, Jungkook ise gülmüştü.

Aynı şekilde Jungkook da eski muhabbet kuşunun yaptığı garip hareketleri taklit ederek, dışarıdan bakan birinin garipsiyeceği türden sesler çıkarmıştı. Jimin gülmekten, yanlışlıkla telefonu kapatana kadar Jungkook Jimin'i izlemişti.

Ardından mesajlaşarak birbirlerine iyi geceler dilekleri dilemiş ve telefonlarını kapatmışlardı.

Birbirlerini sevdiklerini de söylemeyi unutmamışlardı.

......

(☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞ 💜💜💜💜💜💜💜💜

Bu kalpleri size yoluyorum♡

Abiler ablalar final yakın gibi hazır olun : )

I like you~jikook textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin