Kader Yolları Birleştirdi

318 14 3
                                    

Yazın ilk ayları.. Hava güneşli ve çiçek kokuyordu. Böyle güzel bir günde kim enerji dolmazdı değil mi? Melek tüm enerjisini toplamış günü tamamen yaşamak için izin gününde erken kalkıp enfes bir sofraya oturmuştu.. Esmer teni, iri koyu kahve gözleri, orta boyu, ortalama kilolarda sıradan bi kızdı işte.. Sert hatta kimine göre erkek gibi bir kızdı. Haksızlık, yalan ve aldatılmak affedemeyeceği şeylerdi, anaç ve prensipli bir yapısı vardı, merhametliydi de. O ana kadar geçmişte ki saçmalıklarından arınmanın kararını çoktan vermiş ve aşka kendini kapatmıştı.. Ve Rüzgar adı gibi rüzgârdı gerçekten.. Fırtınalı bir hayatı ve karmaşık bir gönül defteri vardı. Agresif, hayata karşı bilinmedik bir öfkesi vardı. Kendisi bile çözememişti öfkesinin sebebini. İçe dönük, sert, çekilmez, karanlıkta yaşayan bir madde bağımlısıydı.. Onu kimse kurtaramazdı artık. (ya da o öyle sanıyordu) Rüzgar'ın işi çok acildi. Koşa koşa geliyordu oturduğu apartmanına. Yalnız yaşayan bir abla vardı binada, Nevin... Sessiz sakin biriydi, kimseyle konuşmaz kendi halinde birisi. Nevin ablanın kardeşiydi Melek...Annesi babası şehir dışına gitmiş Melek'te misafir olmaya bi süre ablasında kalmaya gelmişti.. Abla kardeş kahvaltıda sohbet ediyordu ki bir ses yükseldi dışardan..

Rüzgar "Nevin abla" diye seslendi. Nevin anlam veremedi, kalktı yerinden "Rüzgar noldu" dedi. "Acil yardımın lâzım abla müsait misin" "söyle ablacım" "ilaç almam lazım sorun çıkıyor" "tüh ya benim hastane işlerimde sorunlu bu aralar ama ne yapsak" derken Melek'ten ses geldi "ben yardımcı olayım ne olmuş ki.. işte bu teklif Rüzgar'la Melek'in yollarının kesişmesiydi..

BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin